۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۴۶۹۴۲
امام جمعه فارسان

مواجهه با دشمن نیازمندبصیرت و صبر است

امام جمعه فارسان گفت: دو عنصر مهم بصيرت و صبر براي مواجهه با اين دشمني ها لازم است، چراکه با وجود این دو عنصر، دشمن هيچ کاري نمي‌تواند بکند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: امروز آخرين جمعه و روزهاي پاياني ماه مبارک رجب‌ است؛ اين ماه پر برکت با تمام خوبي و مزايایی که داشت به پايان رسيد و ما فرصت ديگري را از دست داديم.
وي افزود: سوم شعبان روز ولادت نوراني سرور و سالار شهيدان امام حسين عليه‌السلام است؛ که به روز پاسدار نام‌گذاري شده است تا مسير حرکت انقلاب اسلامي و روحيه پاسداران آن را بيان کند.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور بيان داشت: اگر به وجوه مشترک پاسداري در انقلاب حسيني و انقلاب مردم ايران توجه کنيم، آنچه خيلي خودنمائي دارد نابرابري و مظلوميت جبهه حق در مقابل باطل است و اين وجه مشترک پاسدارن حسيني و پاسداران انقلاب اسلامي است.
وي با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبري اشاره داشت و اظهار کرد: بصيرت يعني تيزبين بودن و راه درست را شناختن و  در غبارآلودگي فتنه‌ها انسان بتواند راه را پيدا کند و بفهمد راه درست چيست.
امام‌جمعه فارسان گفت: امروز 22 اسفند سال ۵۸ به‌فرمان حضرت امام رضوان‌الله عليه بنياد شهيد تأسيس شد و اين روز هم به‌عنوان روز شهدا و بزرگداشت شهدا ناميده شد.
وي افزود: هر مقدار که ما امروز از وحدت و انسجام برخوردار هستيم و هرچه آسايش و امنيت داريم مديون رشادت و ايثار شهيدان و فرهنگ شهادت هستيم.
وي تصريح کرد: همه آن‌ها براي خدا قيام کردند و قيامي که براي خدا باشد قطعاً شکست ندارد. کسي که براي خدا و انجام‌وظيفه الهي حرکت مي‌کند هرگز عقب‌نشيني نمي‌کند.
وي بيان داشت: مردمي که براي انقلابشان و حفظ و تثبيت آن تا حالا هزاران شهيد دادند از هيچ دشمني و هيچ نقشه شومي هراس ندارد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۵۳:۳۰

12 Mar 2021