۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۶۶۰۷
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

آسيب‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي گريبان‌گير خانواده‌ها است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: شبکه‌هاي اجتماعي فوايد زيادي دارند اما آسيب‌هاي ناشي از آن همچنان گريبان‌گير نوجوانان و جوانان و به‌طورکلي جامعه و خانواده‌ها شده است.
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد هادي صالحي ضمن تبريک چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در جمع مديران کانال‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي اظهار کرد: دهه مبارک فجر يادآور انقلابي  است که بساط پوشالي طاغوت و طاغوتيان را در هم شکست و ملتي را به اوج شکوه و شوکت رساند، انقلابي که به‌عنوان معجزه بزرگ قرن، خوني تازه را در رگ‌هاي مسلمانان و آزادي خواهان جهان جاري ساخت.
 
وي با اشاره به اين‌که تلاش همه‌جانبه مسئولان و نهادها و دستگاه‌ها در مسير کاهش آسيب‌ها و معضلات فرهنگي و اجتماعي، مطالبه جدي مقام معظم رهبري است، اظهار داشت: انتظار رهبر معظم انقلاب از مسئولان قواي سه‌گانه و همه نهادهاي انقلابي و حاکميتي اين است که در اين راستا فراتر از وظايف اداري و سازماني، با روحيه جهادي و اقدام انقلابي و تحول گرايانه عمل کنند.
 
صالحي در ادامه با اشاره به ظرفيت‌هاي عظيمي که در شبکه‌هاي اجتماعي در راستاي حل و يا کاهش معضلات اجتماعي و فرهنگي وجود دارد، بيان داشت: يکي از مهم‌ترين اين ظرفيت‌ها، شبکه‌هاي اجتماعي است که انصافاً در قضاياي مربوط به مقابله با کرونا و رزمايش همدلي مؤمنانه بسيار درخشيدند و قطعاً در جهت مقابله با معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي نيز شاهد خدمات و دستاوردهاي قابل‌توجه آنان در سايه برنامه‌ريزي مناسب و هدفمند خواهيم بود.

وي بيان داشت: شبکه‌هاي اجتماعي به دليل قالب بودن فضاي گپ و گفتگو، مورد توجه قرار دارد و استفاده از آن‌ها روبه افزايش است، اين شبکه‌ها نيز مانند ساير شبکه‌هاي ارتباطي مي‌توانند در جهت مثبت و منفي به کار گرفته شوند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان اظهار داشت: شبکه‌هاي اجتماعي مجازي فوايد زيادي دارند اما آسيب‌هاي ناشي از آن همچنان گريبان گير نوجوانان و جوانان و به‌طورکلي جامعه و خانواده‌ها شده است.
 
وي در افزود: ازجمله راه‌کارها براي پيشگيري از اين آسيب‌ها؛ مقابله با ايجاد و نشر شايعه‌هاي برانداز، قانونمند کردن مقابله با جرائم سايبر، توسعه شبکه هاي اجتماعي مجازي بومي و آموزش و آگاه‌سازي خانواده‌ها، مراقبت و کنترل والدين، اولياي مدرسه و دوستان و همسالان مي‌باشد

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۴۲:۳۳

29 Mar 2024