۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۶۵۳۴

توزيع نان با طعم مهرباني در شهر فارسان/ آرزو دارم اين طرح نهادينه شود

نانوای خیر فارسانی گفت: با توجه به شيوع ويروس کرونا و بيکاري کارگران و کاهش درآمدها، هدف اين بود که نيازمندان و مستضعفان حداقل در تأمين نان روزانه دچار مشکل نشوند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به تابلو جلوي نانوايی چشم مي دوزم و باور مي‌کنم که هنوز هم مي‌توان مهرباني را در کوچه پس کوچه‌هاي اين شهر غريب پيدا کرد.
 
روي تابلو نوشته‌اند "توزيع نان با طعم مهرباني براي افراد نيازمند هديه مي‌شود. اگر نان نياز داريد از سفره مهرباني برداريد و اگر مي‌توانيد شريک سفره مهرباني باشيد."
 
"نان به سر سفره ببريد حتي بدون پول"  اين جملات بر روي تابلو و پشت شيشه يک نانوايي نوشته شده است نانوايي که صاحب آن دل بزرگي دارد و دوست دارد همه آدم ها حداقل ناني در سفره شان داشته باشند.
 
هر روز صبح که کرکره نانوايي اش را بالا مي کشد تا زماني که ناني در تنور باقي مانده است ميزبان نيازمنداني است که هيچ پولي بابت خريد نان ندارند.

اهدای نان به نیازمندان تنها کاری است که از دستم بر‌می‌آید

آقاي جزايري مسئول اين نانوايي در گفت‌وگو با جهانبین نیوز گفت: با توجه به شيوع ويروس کرونا و بيکاري کارگران و کاهش درآمدها، هدف اين بود که نيازمندان و مستضعفان حداقل در تأمين نان روزانه دچار مشکل نشوند.
 
وي بيان کرد: من دوست داشتم اين طرح در همه جا نهادينه شود، در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها اجرا شود و هر کسي که براي خريد مي‌رود مهرش را به نيازمندان برساند.

این نانوای خیر افزود: این دنیا محلی است برای جمع‌آوری خیر و برکت، همه ما باید تا زمانی که می‌توانیم و دستمان باز است توشه آخرت‌مان را پر کنیم و در زمانی که فشار اقتصادی زیاد است و مردم به دلایل متفاوت با مشکلات مالی مواجه هستند چه خیری بالاتر از کمک به نیازمندان.

جزایری افزود: زمانی که این کار را انجام می‌دهم احساس خوبی دارم و همین برایم کافی است، البته این تنها کاری است که درحال حاضر از دستم بر می‌آید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۱۶:۴۸

18 Apr 2024