۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۶۴۶۱
نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي:

مديران مثل شهيد سليماني جهادي در خدمت مردم باشند/ مسئولين زيرساخت‌ها براي جذب سرمايه‌ را فراهم کنند

نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: مديران مکتب شهيد سليماني بايد مثل شهيد سليماني جهادي در خدمت مردم باشند حتي اگر در حيطه کاري آن‌ها نباشد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ قدرت الله حمزه نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در جلسه شوراي اداري شهرستان فارسان اظهار کرد: فلسفه وجود مديران و مسئولين براي حل مشکلات مردم است، اموال بيت‌المال که در اختيار مديران و مسئولين است بايد براي حل مسائل مردم استفاده شود.
 
حمزه افزود: مديران مکتب شهيد سليماني بايد مثل شهيد سليماني جهادي در خدمت مردم باشند حتي اگر در حيطه کاري آن‌ها نباشد.
 
وی ادامه داد: سعي کنيد مشکلات مردم را با هماهنگي حل‌ و فصل نماييد حتي اگر نياز به رايزني با مديران کل باشد با آن‌ها براي حل مشکلات مردم صحبت کنيد و در صورت نياز بنده هم براي حل مسائل و مشکلات مردم ورود خواهم کرد و اميد است با هماهنگي يکديگر مراجعات کمتري داشته باشيم.

نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ خاطرنشان کرد: از مسؤلين درخواست مي‌کنم زيرساخت‌هاي لازم براي جذب سرمايه‌ها به شهرستان فارسان را فراهم کنند تا با آوردن سرمايه‌گذار و احداث شرکت‌ها و کارخانه‌ها بخشي از اشتغال جوانان مرتفع شود و در بحث ورود سرمايه‌گذار به حوزه انتخابيه خوشبختانه پيگيري‌ها خوبي صورت گرفته و اين موضوع همت مسئولين شهرستان را مي‌طلبد تا هرچه زودتر موانع را برطرف نمايند.
 
وی یادآور شد: علت ايجاد دفاتر در شهرستان‌ها ارتباط بيشتر و راحت‌تر مردم با دفتر ارتباط مردمي و پيگيري بهتر دفتر براي حل مشکلات مردم است و در پايان با توجه به استعفاي جناب آقاي حسن مالکي از زحمات ايشان تقدير و تشکر به عمل آمد و آقاي نصرالله فلاح به‌عنوان مسئول جديد دفتر ارتباطات مردمي در شهرستان فارسان معرفي شدند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۰۰:۱۹

26 Apr 2024