۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۶۴۵۸
گزارش تصويري/

خدمت رساني گروه جهادي خادم الرضا(ع) لردگان به منطقه دودرا

مسئول گروه جهادي خادم الرضا(ع) شهرستان لردگان گفت: در جهت محروميت زدايي در روستاي چيلته دودرا اين گروه اقدام به تعمير شبکه آب شرب روستا از سرچشمه وهمچنين تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي، بسته هاي بهداشتي و بسته هاي لوازم بين اهالي اين روستا شد.
ابراهيم حسني، مسئول گروه جهادي خادم الرضا(ع) شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: گروه جهادي خادم الرضا(ع) شهرستان لردگان در قالب طرح سردار سليماني و همچنين در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در جهت محروميت زدايي به روستاي چيلته دودرا اقدام به تعمير شبکه آب شرب روستا از سرچشمه به مبلغ يازده ميليون تومان که توسط ستاد فرمان‌امام خميني (ره) تامين گرديد، با همکاري اداره آب شهرستان لردگان نصب لوله ها صورت گرفت .

وي همچنين در ادامه گفت: تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي، بسته هاي بهداشتي و بسته هاي لوازم التحرير بين اهالي و دانش آموزان اين روستا به مبلع ۱۲ميليون تومان که توسط خيرين شهرستان لردگان تهيه گرديد توزيع شد.
حسني در پايان از همه ي خيريني که در تهيه بسته ها کمک نمودند و همچنين اعضاي گروه جهادي خادم الرضا(ع) شهرستان و ستاد فرمان حضرت امام (ره) و مسئول محترم اداره آب شهرستان که همکاري نمودند تقدير و تشکر کرد.
 
گفتني است روستاي چيلته از مناطق محروم بخش رودشت از توابع شهرستان لردگان و داراي ۷۰ خانوار و جمعيت ۴۰۰نفري است که در فاصله 250 کيلومتري مرکز استان چهار محال و بختياري واقع شده است .

انتهای پیام/630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۰:۱۸

20 Apr 2024