۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۶۲۵۲
امام جمعه فارسان؛

بدخواهان نظام قصد داشتند با انحراف و تحريف مردم را در مقابل نظام قرار دهند

امام جمعه فارسان گفت: حماسه ۹ دي وقتي واقع شد که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامي فتنه‌اي آمريکائي صهيونيستي را براي براندازي نظام ترتيب داده بودند و قصد داشتند با انحراف و تحريف مردم را در مقابل نظام قرار دهند.
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت اسلام محسن ملک پور در همايش 9 دي شهر فارسان در جمع مسئولين شهرستان گفت: 9 دي روز ی بود که امت اسلامي که در مکتب اهل‌بيت و مکتب فاطمي تربيت‌شده‌اند با بصيرت و به‌موقع ترفندهاي پيچيده دشمنان را خنثي مي‌کند.
 
وي افزود: حماسه ۹ دي وقتي واقع شد که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامي فتنه‌اي آمريکائي صهيونيستي را براي براندازي نظام ترتيب داده بودند و قصد داشتند با انحراف و تحريف مردم را در مقابل نظام قرار دهند.
 
ملک پور تصريح کرد: همين کاري که اين روزها امپراتوري رسانه‌اي با اجير کردن مزدوران داخلي و خارجي و به ميدان آوردن تمام توانش و با استفاده از همه امکاناتش از دروغ بيماري رهبر معظم انقلاب و نامه‌نگاري و مصاحبه بگيريد تا به ميدان آوردن افراد بي‌اعتبار و کوچک مي‌خواهد بين مردم  و رهبري فاصله بياندازد با جنگ روايت‌ها و هشتک‌ها و ترديد در دل‌ها و جنگ ادارکي مسير را به نفع منافع خودش منحرف کند.
 
وي بيان داشت: البته مردم همان‌طور که آن روزي که دشمنان نابخردانه وارد فاز براندازي نظام شدند با بصيرت مثال‌زدني و حضور ميليوني به‌موقع در عرصه حمايت از ولايت و اهداف انقلاب چشم فتنه را کور کردند و نام خود را براي هميشه جاودانه کردند امروز هم اگر حرکتي در تضعيف رکن رکين انقلاب از هرکس و هر جرياني ببينند با پاسخ به‌موقع عبرتي ابدي را براي همه بدخواهان رقم خواهند زد.
 
ملک پور بيان داشت: امروز جريان تحريف تلاش مي‌کند تحريم‌هاي ظالمانه دشمنان برعليه مردم صبور ما که در تمام مشکلات سنگ زيرين آسياب بودند را به خود مردم نسبت دهد و تکرار مي‌کند که ايران مانع رفع تحريم‌هاست که در داخل هم يک عده تکرار مي‌کنند و به اين وسيله زمينه‌سازي مذاکره و سازش را در بين افکار عمومي فراهم مي‌کنند.
 
وي با اشاره به اینکه اين توطئه و زمينه‌چيني است براي اينکه افکار را متوجه کنند که چاره‌اي جز مذاکره و تسليم نيست خاطر نشان کرد: اول تحريف مي‌کنند بعد مردم را مي‌آورند وسط کار که حضرت آقا فرمودند اگر مسئله تحريف حل شود مسئله تحريم حل خواهد شد.

 ملک پور با اذعان بر اینکه جنگ ادراکي و شناختي درک مردم را منحرف مي‌کند، بايد مواظب بود گفت: لازم است مردم ما با بصيرت تمام در اين جنگ ادراکي گرفتار نشوند.
انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۲۷:۵۷

28 Mar 2024