۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۵۵۶۱
گزارش تصویری/

برگزاري رژه موتوري به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارسان

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه موتوري نيروهاي مسلح و ادارات در شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با نخستين روز از هفته دفاع مقدس رژه موتوري شهرستان فارسان با شكوه خاصي برگزار شد و با عبور ازخيابانهاي اصلي شهر همراه با پخش نماهنگ دفاع مقدس ياد و خاطره دوران دفاع مقدس را گرامي داشتند.
 
در اين مراسم كه فرماندار فارسان، فرمانده نيروي انتظامي، فرمانده سپاه و تمامي مسئولين شهرستان حضور داشتند، شركت كنندگان در رژه موتوري در محل گلزار شهداء فارسان حضور يافتند و با قرائت فاتحه بار ديگر با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق كردند.
 
حميد يزداني،فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت:  اين رژه موتوري با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس برگزار شد و خودروهاي سپاه، نيروي انتظامي، آتش نشاني، مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي، راهداري و موتورسوران برگزار شد.

وي اظهار کرد: حفظ و تقويت آمادگي بسيجيان براي مقابله با هرگونه تهديد احتمالي از ديگر اهداف برگزاري اين مراسم بود.

وي اقتدار و عظمت کشور را به برکت رشادت‌هاي دوران دفاع مقدس بيان کرد و افزود: رژه موتوري به نمايش گذاشتن بخشي از اقتدار بسيجيان و نيروهاي نظامي و انتظامي است که با بستن پيشاني‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم و عبور از خيابان‌هاي اصلي شهر ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشته و موجب تقويت اقتدار ملي مي‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۵:۲۷:۰۲

18 Apr 2024