۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۵۳۳۱
در اولين روز از هفته دولت برگزار شد/

غبار روبي گلزار شهداي شهرستان لردگان به روايت تصوير

در اولين روز از گراميداشت هفته دولت در شهرستان لردگان فرماندار و جمعي از مسئولين اين شهرستان با حضور در گلزار شهداي اين شهرستان تجديد ميثاق نمودند.
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ در اولين روز از گراميداشت هفته دولت در شهرستان لردگان، فرماندار و جمعي از مسئولين و معاونين و کارشناسان با شهداي شهرستان تجديد ميثاق نمودند.

در اين مراسم معنوي ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان هدف از اين برنامه را احترام و تکريم مقام شهداء دانست و گفت: ديدار با خانواده معظم شهداء، ديداري با اصحاب رسانه، مراسم افتتاحيه و کلنگ زني پروژه ها از جمله برنامه هايي هست که در هفته دولت امسال برگزار خواهد . 

وي افزود: تقريباً بالغ بر 80 ميليارد تومان براي کلنگ زني و افتتاح پروژه ها در شهرستان لردگان اعتبار تخصيص داده شد .

فرماندار شهرستان لردگان در ادامه گفت : لازم به يادآوري است که منهاي پتروشيمي لردگان، در طول سالهاي اخير، بالغ بر 4000 ميليارد تومان در سطح شهرستان در جاده هاي مواصلاتي، در بحث سرمايه گذاري بخش خصوصي، تسهيلات و اعتبارات عمراني هزينه شده است. 

وي ادامه داد: در چند روز گذشته شاهد افتتاح پروژه هايي در بخش نيرو شامل: تصفيه خانه فاضلاب، نيروگاه  400 ولت و شبکه هاي ارتباطي انرژي با اعتبار 350 ميليارد تومان  بوديم .

قربانپور در پايان گفت: اميدواريم در اين هفته خدمتگزار خوبي براي مردم باشيم و پروژه هاي خوبي را داشته باشيم و در روزهاي پاياني هفته نيز ، گزارش کار خود را در عرصه نماز جمعه به اطلاع شهروندان عزيزمان خواهيم رساند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۲۴:۴۶

28 Mar 2024