۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۳۷۱۶۹
حاشيه هايي از سفر استاندار به دهستان موگويي

استاندار چاقو کشيد/نماينده مردم در مجلس بدون کلاه ايمني موتور سوار شد + تصاوير

در اولين سفر کاري استاندار جديد چهارمحال و بختياري به کوهرنگ حاشيه هايي زيادي رخ داد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سفر آقاي عباسي، حجت الاسلام نکونام و دکتر علي کاظمي به شهرستان کوهرنگ با استقبال شوراي اداري همراه بود.

در حالي که اعلام شده بود آقاي استاندار ساعت 6:30 دقيقه صبح وارد کوهرنگ مي شود اين سفر با 1 ساعت 45 دقيقه تاخير انجام شد.

در اين سفر علاوه بر آقاي اقبال عباسي استاندار، حجت الاسلام نکونام امام جمعه شهرکرد، دکتر علي کاظمي نماينده مردم کوهرنگ در مجلس که حضور داشتند مديران استاني از جمله صفر فرامرزي مدير کل بيمه سلامت استان، احمدپور مدير کل آب و فاضلاب، يحيي حسين پور مدير کل امور عشاير، اميري معاون عمراني استاندار، محمودي آمور دهياري هاي استانداري، سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ و مديران شهرستاني کوهرنگ حضور داشتند.

بعد از ورود استاندار به کوهرنگ بلافاصله با حضور در گلزار شهداي شهر چلگرد به شهداي اداي احترام شد، خواسته خانواده شهدا احداث تونل زردکوه بود که ساليان سال عمليات مطالعاتي آن انجام شده است.

بعد از صرف صبحانه ساعت 9:20 به سمت دهستان موگويي حرکت کردند که با استقبال مردم شيخ عليخان روبرو شدند گازرساني به اين روستا دغدغه مردم بود که به همين دليل بسياري از مردم به شهرهاي همجوار مهاجرت کردند.

نکته جالب در اين روستا بود زماني که مردم قصد داشتند گوسفند قرباني کنند استاندار مانع از آن شد و چاقو را از دست قصاب کشيد تا از کشتن آن ممانعت کند.

افتتاح جاده عشايري پنبه کال برنامه بعدي استاندار بود که با حضور عشاير کلنگ آن به زمين زده شد و خوشحالي مردم را در بر داشت، خواسته عشاير منطقه چما عدم آنتن دهي موبايل بود.

بعد از افتتاحيه جاده پنبه کال به مقصد روستاي خويه حرکت شد نکته جالب در اين مسير با اينکه گرد و غبار زيادي بلند شده بود موتور سواري با راکب، تمام گرد و غبار را به جان خريد و با گذشت از 20 خودرو خود را به استاندار رساند و نامه خود را به وي داد.

تقدير و تشکر از خدمات ارزنده سپاه و بسيج در دهستان موگويي چيزي بود که مردم اين منطقه بر آن تاکيد کردند و خواستار اقدام بقيه ادارات در همين راستا شدند.


حضور در جمع مردم نجيب خويه و استقبال آنها برنامه بعدي بود که با زماني 30 دقيقه همراه بود مهندس زمانپور بطور مختصر خواسته آنها را براي مسئولين بيان کرد در قسمتي از اين برنامه اسماعيل رحيمي يکي از اعضا شورا روستاي خويه خواسته هاي مردم و منطقه را با زبان شيوا بيان کرد.

مقصد بعدي حرکت بسمت روستاي زرگ بود که در مسير روستاي صالح کوتاه اهالي با سد کردن خودروها خواستار حضور مسئولين در روستا شدند تا مشکلات مردم را از نزديک ببينند که اين اقدام بصورت مشاجره به پيش رفت و مردم عقيده داشتند که حالا بعد از دوسال نماينده مجلس به منطقه آمده بايد در روستا صالح کوتاه حضور يابد که با وساطت آقاي زمانپور فرماندار کوهرنگ و تاييد استاندار مسير بسمت اين روستا تغيير کرد.

يکي از اهالي روستاي صالح کوتاه که از ريش سفيدان بود مشکلات را در 10 دقيقه به زيبايي و با چاشني طنز بيان کرد که در ادامه با صحبت هاي استاندار و نماينه مجلس قول هايي داده شد

بعد از 7 ساعت عبور از مناطق صعب العبور و خاکي ساعت 4 عصر مسئولين به روستاي زرگ رسيدند بعد از 10 دقيقه پياده روي در سنگلاخ ها و عبور از گردنه بزرگ، استقبال مردم را در پي داشت.

صحبت هاي استاندار، نماينده ولي فقيه در استان، نماينده مردم در مجلس و تعدادي از مردم و تهيه گزارش صداوسيما پايان برنامه اين سفر بود.

سرانجام که هوا کم کم رو به تاريکي ميرفت و کاروان در حال بازگشت بود دکتر کاظمي نماينده مردم در مجلس بخاطر خستگي بدون کلاه ايمني بر ترک موتورسيکلت نشستند و راه بازگشت در پيش گرفتند.

گزارش و عکس ها از همت بدري فرد کوهرنگ


انتهاي پيام/610ک
 
  • سفر استاندار جدید به کوهرنگ

    سفر استاندار جدید به کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۳۵:۰۸

26 Apr 2024