۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۱۲۰۹
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

اعزام 250 بسيجي شهرستان فارسان به اردوي راهيان نور جنوب

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: 250 نفر از بانوان اين شهرستان در قالب کاروان راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند .
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسي انصاري در مصاحبه اي با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در محل اعزام کاروان راهيان نور در سپاه ناحيه فارسان اظهار داشت: تعداد ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دختر دوم متوسطه از شهرستان فارسان مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.

وي تصريح کرد: اين تعداد بسيجي در قالب يک کاروان متشکل از ۵ دستگاه اتوبوس و به مدت ۴ شبانه روز عازم مناطق عملياتي جنوب کشور شدند و بازديد از مناطق عملياتي اروند کنار و شلمچه و خرمشهر و يادمان فتح المبين ازجمله برنامه هايي است که در طول اين مدت خواهد بود .

وي تصريح کرد: يکي از اهداف اعزام کاروان هاي راهيان نور تجديد ميثاق دانش آموزان با آرمان هاي امام راحل و شهداي انقلاب و جنگ تحميلي بوده و در اين سفر مقدس دانش آموزان اعزامي با بازديد از مناطق جنگي در جنوب کشور در برنامه هاي مختلف فرهنگي و عقيدتي شرکت مي کنند.

خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در مصاحبه با خانم ميراحمدي از تاثير اردوي راهيان نور پرسيد، وي گفت: راهيان نور به طور قطع مي تواند راهي باشد از تاريکي هاي ذهني به سوي نور و روشنايي و اينکه اين سفر، سفر عشق است.

وي گفت: اين اردو زمينه ساز آشنايي و ارتقاء نگرش ما دانش آموزان نسبت به ارزش ها و آرمان هاي والاي شهيدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

انتهاي پيام1026ج/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۱۱:۰۷

26 Apr 2024