۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۱۷۳۹۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان:

170 هزار دانش‎آموز در سال تحصیلی جدید در چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل می‎شوند

در سال تحصيلي جديد ساماندهي و ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام شده که تعداد ۱۷۰هزار دانش‌آموز و ۱۶ الي ۱۷ هزار معلم در تمام مقاطع تحصیلی خواهيم داشت.
170 هزار دانش‎آموز در سال تحصیلی جدید در چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل می‎شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، عليرضا کريميان در نشست شوراي آموزش و پرورش سامان گفت: روز اول مهر مختص به آموزش وپرورش نيست بلکه همه آحاد مردم و دستگاه ها و سازمان ها و کساني که خاطره روز اول را در ذهن دارند را در بر مي گيرد .

وي ادامه داد: روز اول مهر هر چقدر با شکوه‌تر و نشاط‌تر برگزار شود باعث شادي و نشاط و بستری برای نشان دادن وحدت و اتحاد و صميميت است.

کريميان گفت: جشن بازگشايي مدارس فقط مراسمي نمادين نيست بلکه اتفاق بزرگي در سطح کشور است.

وي با بيان اينکه دولت به تنهايي قادر به اداره آموزش و پرورش نيست تصريح کرد: امروزه ثابت شده همه آحاد مردم بايد دست در دست هم داده تا بحث مشارکت را به نحو احسن انجام دهند.

وي با اشاره به اين که مشارکت فقط نقدينگي نيست، اظهار کرد: اوليا و مربيان دانش‌آموزان مي‎توانند با توانايي ها و استعدادهايي که در زمينه هاي مختلف دارند در مشارکت مدارس کمک کنند.

وي اوليا و مربيان را به عنوان بازوان فکري و مشورتي مدارس در عملياتي کردن طرح ها و پروژه ها دانست و گفت: ما در بودجه دولت ۲۶ درصد افزايش اعتبار داشتيم که اين مبلغ دو برابر با بودجه دولت است که اين اعتبار در طول سال تحصيلي در اختيار مدارس قرار خواهد گرفت.

مدير آموزش وپرورش استان افزود: به کارگيري هر گونه نيرويي در مدارس ممنوع و غيرقانوني است و اگر قراردادي از طرف مدير مدارس منعقد شود، باطل و پيگرد قانوني دارد.

کريميان اظهار داشت: در سال تحصيلي جديد ساماندهي و ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام شده که تعداد ۱۷۰هزار دانش‌آموز و ۱۶ الي ۱۷ هزار معلم در تمام مقاطع تحصیلی خواهيم داشت.

انتهاي خبر/ذ


















































عليرضا کريميان, سامان ما, اموزش و پرورش, ملي, مهر, روز, معلم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۴۰

14 Jan 2020