:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> همايش ملي آب‌هاي معدني در شهرکرد برگزار شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۱۷۱۰۱

همايش ملي آب‌هاي معدني در شهرکرد برگزار شد

نخستین همايش ملي آبهاي معدني با محوريت توليد و صادرات در شهرکرد برگزار شد.
همايش ملي آب‌هاي معدني در شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر رئيس کميته علمي اين همايش که در سالن ابن سيناي شهرکرد برگزار شد از ارسال ۹۸ چکيده مقاله به دبيرخانه همايش خبر داد و گفت: ۳۷ نفر از اساتيد برجسته دانشگاه اين آثار را داوري کردند و در نهايت ۴۸ مقاله انتخاب شد.

حسين صمدي افزود: از اين تعداد ۱۳ مورد با موضوع صنايع اب و کيفيت، ۱۲ مورد درمورد بهداشت و سلامت آب، ۹ مورد درباره بازاريابي و ۱۴ مقاله با موضوع مديريت اقتصاد و صادرات آب بودند.

صمدي بيان داشت: شرکت کنندگان علاوه بر چهارمحال و بختياري از استانهاي خوزستان، تهران، اصفهان، يزد، اردبيل، آذربايجان غربي و همدان مقالاتي را ارائه کردند.

وي بيان داشت: ۱۲ مقاله برگزيده به صورت شفاهي در همايش ارائه مي شود و ۲۰ مقاله نيز به صورت پوستر در حاشيه همايش به نمايش گذاشته مي شود.

صمدي هدف از برگزاري اين همايش را تخصيص اعتبارات و پذيرش سرمايه گذاري براي توسعه صنعت آب معدني و بسته بندي و توليد و صادرات بهتر در اين زمينه بيان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۰۶

29 Dec 2019