۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۹۵۲۱
امام جمعه شهرکرد:

وحدت بین مسئولین بیشتر از گذشته صورت گیرد

امام جمعه شهرکرد گفت: لازم است نشست‌های وحدت بیش‌تر از گذشته در استان قوت بگیرد و مسؤولان اجرایی، فرهنگی، امنیتی، انتظامی، نظارتی، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و مجلس در سایه وحدت به مردم خدمت کنند و منافع مردم را قربانی بازی‌های سیاسی نکنند.
وحدت بین مسئولین بیشتر از گذشته صورت گیرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز عید سعید فطربا توصیه به مسؤولان چهارمحال و بختیاری جهت حفظ وحدت و همدلی برای خدمت به مردم، گفت: مسؤولان استان در سایه وحدت به مردم خدمت کنند و منافع مردم را قربانی بازی‌های سیاسی نکنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم همه مؤمنین در ماه مبارک رمضان مشمول لطف خداوند قرار گرفته باشند و اگر خدایی ناخواسته این توفیق نصیب برخی از مؤمنان نشده است، روز عید فطر فرصت مغتنمی برای طلب غفران از خداوند است.

نکونام  ادامه داد: روزی که در آن معصیت صورت نگیرد عید است و باید امروز با خداوند پیمان ببندیم که از این پس زندگی خود را بر اساس سبک زندگی اسلامی آغاز کنیم تا هر روزمان عید باشد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره اینکه امام سجاد (ع) در فرازهای از دعای وداع ماه مبارک رمضان صفات خداوند را برشمرده است، خاطرنشان کرد: ایشان در این دعا صفاتی از جمله خدمت بی‌منت، کار و خدمت مستمر، خطاپوشی و عفو دائم، خیرخواهی، شاکر و سپاسگزار بودن را بیان می‌کند، بنابراین لازم است ما نیز به رنگ الهی در بیاییم و این صفات را در خود تقویت کنیم.

نکونام با توصیه به مسؤولان چهارمحال و بختیاری جهت حفظ وحدت و همدلی برای خدمت به مردم، گفت: لازم است نشست‌های وحدت بیش‌تر از گذشته در استان قوت بگیرد و مسؤولان اجرایی، فرهنگی، امنیتی، انتظامی، نظارتی، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و مجلس در سایه وحدت به مردم خدمت کنند و منافع مردم را قربانی بازی‌های سیاسی نکنند.

وی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری امروز نیازمند خدمت صادقانه مسؤولان است و امید است با تلاش مسؤولان استانی آباد داشته باشیم.

نکونام با بیان اینکه یک مناسبت مهم در هفته پیش‌رو در پیش داریم ، افزود: ششم شوال سالروز ارتحال مرجع عالیقدر آیت‌الله سیدابوالقاسم دهکردی است که این مرجع منتسب به چهارمحال و بختیاری است و به‌همین مناسبت این هفته در استان به‌نام هفته فقه و فقاهت نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: می‌طلبد رسانه‌ها و متولیان فرهنگ چهارمحال و بختیاری به ویژ‌گی‌های بارز آیت‌الله دهکردی بپردازند و این عالم را برجسته کنند.

خطیب نماز عید سعید فطر در شهرکرد در ادامه با تشکر از فعالان فرهنگی استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیار خوبی از جمله جلسات قرآنی، حلقه‌های معرفتی، لیالی قدر، روز قدس، برگزاری سفره‌های افطاری، برپایی نمازهای جماعت پرشور در مساجد و نشست‌های همدلی و وحدت در استان برگزار شد که بایستی این برنامه‌ها مستمر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۴:۲۵

3 Feb 2020