۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۰۷۸۱
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیار:

160 نقطه پرحادثه در محورهای استان ساماندهی شده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ، تعمیر و روکش آسفالت محورهای شریانی و پرتردد این استان در سال جاری خبر داد.
160 نقطه پرحادثه در محورهای استان ساماندهی شده است
شهرام ندیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری  در گفت و گو با خجهانبین نیوزبا اشاره به طرح بهسازی و تعمیر و لگه کیری آسفالت ها اظهار داشت: محور شهرکرد به خوزستان ، شهرکرد به بروجن و لردگان و محور گهرو به خوزستان از مسیرهای پرترددی است که این طرح در آنها اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه طرح های همچون خط کشی، روکش آسفالت، شیارزنی، نصب گاردریل و نیوجرسی برای افزایش سطح ایمنی و ایمن سازی جاده های استان به طور مستمر و در فواصل زمانی مشخص اجرا می شود، تصریح کرد: ۴۹ نقطه پرحادثه دارای اولویت در شناسایی و مشکلات آن مرتفع گردیده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه در چندسال اخیر160 نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی استان ساماندهی شده است ، خاطر نشان کرد: حدود ۴ هزار کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که به ازای هر کیلومتر آن یک نقطه مستعد حادثه وجود دارد.

وی افزود: حدود ۲۰۰ نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و ۱۵۱ گردنه شناسایی شده و کد دار در این استان وجود دارد.

انتهای پیام /1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۵:۴۸

26 Dec 2019