۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۳۵۸۱۳
مسئول بسيج سازندگي سپاه بروجن خبر داد

اعزام تيم پزشکي به منطقه چغاخور/500 نفر ويزيت رايگان شدند

مسئول بسيج سازندگي سپاه بروجن گفت: در راستاي محروميت زدايي و ارائه خدمات رايگان به مردم مناطق محروم، تيم پزشکي متشکل از پزشکان عمومي و متخصص به منطقه چغاخور اعزام شد.
اعزام تيم پزشکي به منطقه چغاخور/500 نفر ويزيت رايگان شدند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ لهراسب همايوني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: ۵۰۰ نفر از اهالي منطقه عشايري چغاخور به همت بسيج زندگي و بسيج جامعه پزشکي بروجن ويزيت رايگان شدند.

همايوني اضافه کرد: تيم پزشکي متشکل از دو پزشک عمومي و پزشکان متخصص در رشته هاي دندانپزشکي، زنان و مامايي، تزريقات و پانسمان و داروخانه، مشاوره و کلاس آموزشي خانواده به مدت يک روز به خدمت رساني در منطقه چغاخور پرداختند.

وي ضمن بيان اين که تست غربالگري سرطان نيز براي عشاير منطقه چغاخور انجام شد، افزود: علاوه بر ويزيت رايگان داروهاي رايگان نيز دريافت کردند.

همايوني همچنين گفت: بسيج سازندگي ناحيه بروجن قصد دارد امسال با مستقر کردن ۲۶ تيم پزشکي به مردم اين شهرستان خدمات ارائه دهد.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن هدف از اجراي اين برنامه ها را خدمت رساني و ارتقاي سطح سلامت عشاير منطقه چغاخور عنوان کرد و گفت: تيم هاي پزشکي به صورت جهادي با هدف افزايش ضريب سلامتي به مناطق محروم اعزام مي شوند.

وي اعزام تيم هاي پزشکي به مناطق محروم را يک کار ارزشي و بسيجي عنوان کرد و گفت: هدف از اعزام تيم هاي پزشکي رفع نيازمندي ها در مناطق محروم است که مردم به صورت رايگان مي‌توانند از خدمات بهداشتي و درماني استفاده کنند.

همايوني اضافه کرد: تيم‌هاي پزشکي که به مناطق محروم اعزام مي شوند از نزديک در جريان مشکلات مردم قرار مي‌گيرند و با مديريت جهادي براي رفع مشکلات و نيازها به خدمت رساني مي پردازند.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن کمک ‏به ارتقاي سطح سلامت جامعه با بهره گيري از روحيه و توان بسيجي را اقدامي خداپسندانه دانست و گفت: بسيج سازندگي در راستاي رونق اقتصاد، کمک به توليد و اشتغال و محروميت زدايي در عرصه هاي مختلف گام بر مي دارد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۴۵

29 Dec 2019