۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۹۶۵۸
خطيب نماز جمعه كوهرنگ :

شوراي هماهنگي تبليغات بيشترين نقش را در اتحاد و همبستگي انقلابي و اسلامي ميان ملت ايجاد کرده است

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه گفت: يکي از نهادهايي که بيشترين نقش را در اتحاد و همبستگي انقلابي و اسلامي ميان آحاد ملت ايجاد کرد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بوده است که از افکار بلند و آينده نگر امام عظيم الشان نشات ميگيرد.
شوراي هماهنگي تبليغات بيشترين نقش را در اتحاد و همبستگي انقلابي و اسلامي ميان ملت ايجاد کرده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان با اشاره باسالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، گفت: يکي از نهادهايي که بيشترين نقش را در اتحاد و همبستگي انقلابي و اسلامي ميان آحاد ملت ايجاد کرد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بوده است که از افکار بلند و آينده نگر امام عظيم الشان نشات ميگيرد.
 
سيد شهاب الدين طباطبايي در ادامه بيان داشت: انقلاب اسلامي هديه مبارک امام صادق (ع) است که به رهبري امام عظيم الشان مان، گفتمان نوين مديريت جهاني را در تعارض با همه مکاتب غربي و امانيستي به دنيا هديه کرد، گفتماني که مديريت جهان با رهبري امام زمان (عج) بعهده خواهد داشت.

وي گفت: دنيا شاهد وقاحت تمام مدعيان دروغين حقوق بشر و در مبارزه با تروريسم تکفيري سلفي داعش است که مزدوران آنها در سوريه و در مقابل چشم 7 ميليارد انسان سر کودکي بي گناه سوري را از تن جدا ميکند و از هيچ تعقيب و توبيخي واهمه ندارند، دنيا بايد به فکر سازمان ملل نويني باشد که بجاي حمايت از مستکبرين و ظالمان باهمه وجود از همه حقوق مظلومين دفاع کند.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ سپس به 5 مرداد سالروز بزرگداشت اولين نماز جمعه انقلاب به امامت آيت الله طالقاني اشاره کرد و ضمن گراميداشت ياد و نام آن فقيه مجاهد از مصادره کردن شخصيت ايشان توسط بعضي جريان هاي سياسي به نفع خودشان و همچنين انتشار شايعات متعدد در فضاي مجازي و انتصاب به ايشان گلايه کردند و خواستار هوشياري مردم متدين براي دفاع از شخصيت انقلابي و متعهد آن فقيد سعيد شدند.


انتهاي پيام 1027ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۰:۲۶

1 Jan 2020