:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ديدار مردم چهارمحال و بختياري با رهبر معظم انقلاب در نيمه شهريور 94 | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۲۴۲۷۵

ديدار مردم چهارمحال و بختياري با رهبر معظم انقلاب در نيمه شهريور 94

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد، از ديدار يک هزار نفر ا زمردم چهارمحال و بختياري با مقام معظم رهبري (مدظله العالي) خبر داد.
ديدار مردم چهارمحال و بختياري با رهبر معظم انقلاب در نيمه شهريور 94
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين نکونام در خطبه هاي نماز جمعه امروز 13 شهريور گفت: همزمان با فرارسيدن بيست و سومين سالگرد سفر پر خير و برکت رهبر معظم انقلاب به استان و با در خواست هاي مکرر اين مردم،  برنامه ديدار مردم با يار ديرين خود، محقق و در نيمه شهريور برگزار مي شود.

 

وي افزود: با توجه به کوچک بودن فضاي حسينيه امام خميني(ره) و بيت مقام معظم رهبري،  تعداد يک هزار نفر، مي توانند در اين سفر معنوي شرکت کنند.

 

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: بنده مقدمات و نامه نگاري با دفتر معظم له را انجام داده و مقرر شده است در هفته جاري اين مهم به تحقق پيوندد، اما نحوه انتخاب افراد را به ستاد هاي قشري سپرده تا آن ها براي اين امر تصميم گيري کنند.

 

وي، لبيک گويي به فرامين مقام معظم رهبري، تجديد عهد و پيمان و ديدار از نزديک اين رهبر عاليقدر جهان تشيع را از جمله اهداف اين سفر برشمرد.

 

وي از تقارن اين ديدار پر خير و برکت با برگزاري ستاد بزرگ کنگره سرداران و 2400شهيد استان ياد کرد و ادامه داد: پس از ديدار مردمي، ديدار اعضاء ستاد کنگره شهيدان چهارمحال و بختياري با مقام معظم رهبري فراهم مي شود.

 

 انتهای پیام/1020ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۵:۴۸

30 Dec 2019