۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۳۴۲۹

دو هزار کيسه هميان مولا در مساجد و مراکز نيکوکاري شهرستان بن توزيع شد

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بن از توزيع دو هزار کيسه هميان در مساجد و مراکز نيکوکاري و بين خيرين شهرستان بن براي کمک به نيازمندان خبر داد.
دو هزار کيسه هميان مولا در مساجد و مراکز نيکوکاري شهرستان بن توزيع شد
به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهداروند مديرکميته امام خميني (ره) شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: تعداد دو هزار کيسه هميان مولا در سال جاري بين خيرين مساجد و مراکز نيکوکاري شهرستان بن توزيع گرديد.

وي، طرح هميان مولا را برگرفته از سيره عملي حضرت علي (ع) عنوان کرد و ادامه داد: هدف از اجراي اين طرح، الگوپذيري از ائمه اطهار(ع) در کمک به فقرا و نيازمندان و احياي ارزش‌هاي اسلامي و انساني و مشارکت هرچه بيشتر مردم در ياري رساندن به نيازمندان است.

ابراهيم بهداروند افزود: هر فرد خير براي مشارکت در اين طرح معنوي مي‌تواند با توجه به توان مالي خود اقلامي چون برنج، روغن، حبوبات، چاي، قند و شکر را به کميته امداد تحويل دهد تا اين نهاد نسبت به توزيع آنها در بين نيازمندان و محرومان اقدام کند.

وي خاطر نشان کرد: در سال گذشته بالغ بر يکصد ميليون ريال در اين طرح مردم نيکوکار مساعدت نمودند و اميدواريم امسال نيز شاهد مشارکت بيش از پيش مردم در کمک به نيازمندان باشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۷:۴۹

3 Feb 2020