۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۷۷۸۷
سلیمانی استاندار:

انگيزه بالاي شهادت‌طلبي و تدبير امام راحل مردم را به سمت جبهه بسيج کرد

دشمن فکر مي کرد انسجام نظامي در ايران وجود ندارد و در داخل درگيري هاي قومي و قبيله اي انقلابيون را درگير کرده ولي نمي دانستند انگيزه بالاي شهادت طلبي و تدبير امام خمینی(ره) مردم را به سمت جبهه‌های حق علیه باطل بسيج کرده است.
انگيزه بالاي شهادت‌طلبي و تدبير امام راحل مردم را به سمت جبهه بسيج کرد
به گزارش جهان‌بین‌نیوز به نقل از مشکات برين، استاندار چهارمحال و بختياري صبح امروز در مراسم رژه نيروهاي مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با مبارزات پيروزمندانه امام (ره) معجزه قرن به وجود آمد و مردم با صداي الله اکبر توانستند پيروز شوند و انقلاب اسلامي را با شعار جديد اسلام خواهي و عدالت خواهي به وجود آورند.

وي افزود: بعد از انقلاب همه چيز در حال بازسازي بود که استکبار توطئه هايش را بر عليه ايران شروع کرد و تحريم ها از آن زمان آغاز شد.

قاسم سليماني ادامه داد: استکبار حمله همه جانبه به منظور تجزيه ايران و براندازي حکومت اسلامي را شروع کرد.

وي بيان کرد: دشمن فکر مي کرد انسجام نظامي در ايران وجود ندارد و در داخل درگيري هاي قومي و قبيله اي انقلابيون را درگير کرده ولي نمي دانستند انگيزه بالاي شهادت‌طلبي و تدبير امام(ره) مردم را به سمت جبهه بسيج کرده است.

وي با اشاره به جنگ هاي متعددي که در گذشته در ايران رخ داده است، اظهار کرد: در جنگ هاي گذشته سرزمين هاي بسيار گرانقدري را از دست داديم ولي در جريان جنگ تحميلي يک وجب از خاک کشور را از دست نداديم.

استاندار استان چهارمحال و بختياري گفت: دشمن بعد از آن وارد مرحله جديدي شد و طالبان و القاعده را تربيت کرد تا بگويد اسلام دين خشونت است ولي مکرشان به خودشان بازگشت و بعد از آن تحريم ها عليه ايران را بيشتر کرد.

وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما در جنگ نرم با وجود ولي امر مقتدر و رئيس جمهور مدبر که مبدع کلمه امام (ره) و سکاندار جنگ نرم است و با حضور تيم کارشناسي و مسلط بر اوضاع خواهيم توانست اين مرحله را با پيروزي قاطع به پايان برسانيم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۷:۳۴

12 Jan 2020