۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۴۶۶۱
معاون صنايع دستي اداره کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري :

رقابت هاي نا سالم در توليد نمد موجب لطمه زدن به هنر نمد مالي مي شود

معاون صنايع دستي اداره کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري گفت: با توجه به کاربردهاي مختلفي که اين هنر پيدا کرده است امروزه رقابت بسيار زيادي در چرخه توليد نمد نوين بوجود آمده ولي متاسفانه در بعضي مواقع شاهد رقابت ناسالم هستيم.
رقابت هاي نا سالم در توليد نمد موجب لطمه زدن به هنر نمد مالي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، در استان چهارمحال و بختياري جلسه بررسي مسائل و مشکلات هنرمندان نمدمال برگزار شد.

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي اين اداره کل از برگزاري نشست با هنرمندان صنايع دستي نمدمال استان خبر داد و اظهار داشت: اين جلسه با هدف بررسي مسائل، مشکلات و همچنين ارائه راهکارهاي مربوط به اين حوزه برگزار گرديد.

مهرداد رئيسي با بيان اينکه هنر نمدمالي يکي از هنرهاي صنايع دستي شاخص استان مي باشد که توانسته نشان هاي ملي و يونسکو را کسب نمايد افزود: با توجه به کاربردهاي مختلفي که اين هنر پيدا کرده است امروزه رقابت بسيار زيادي در چرخه توليد نمد نوين بوجود آمده ولي متاسفانه در بعضي مواقع شاهد رقابت ناسالم هستيم و به جاي توجه به کيفيت، رنگ رزي مطلوب و قيمت مناسب شاهد توليدات بي کيفيت، رنگ رزي نامناسب و قيمت بالا مي باشيم که اين باعث لطمه زدن به اين هنر و صنعت مي شود.

رئيسي با اشاره به اينکه در جلسه مذکور کارشناسان معاونت صنايع دستي موظف گرديدند ضمن رصد نمودن توليدات نمد، در صورت عدم رعايت موارد ذکر شده از سوي توليد کننده ها برابر ضوابط برخورد لازم صورت پذيرد گفت: از هنرمندان نمدمال براي تشکيل انجمن نمد، برند سازي، بسته بندي مناسب، نوآوري و خلاقيت را خواستار شد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۷:۰۳

29 Dec 2019