۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۲۱۰۹۷

کلنگ زنی زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس

کلنگ ساخت زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس بر زمین زده شد.
کلنگ زنی زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اعلام این خبر گفت: نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و جمعی از مسئولان استان جهت گلنگ زنی زائر سرای استان در مشهد مقدس به خراسان رضوی سفر کردند.

وی با بیان اینکه زمین برای ساخت زائر سرا از سوی شهرداری مشهد به استان اختصاص یافته است، گفت: مراسم گلنگ‌زنی ساخت این زائر سرا امروز سه شنبه پنجم اسفند ماه با حضور مسئولین استانی خراسان رضوی برگزار شد

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به ساخت این زائر سرا در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع، تصریح کرد: سند تعیین و اختصاص زمین زائر سرا به بنیاد زائر استان تحویل داده شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ساخت این زائرسراها در مشهد، لطف و عنایات رهبر معظم انقلاب به استان‌ها است، تصریح کرد: یکی از توصیه‌های جدی رهبر معظم انقلاب که از دو سال پیش مطرح شد، ساخت زائرسراهایی در جوار حرم امام رضا(ع) ویژه همه استان‌ها و مخصوصا استان‌های نیازمند بود که به لطف خداوند، حالت عملیاتی و جدی به خود گرفته است.

وی با تأکید بر استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های استان، افزود: باید از همه توان خود، چه کمک‌های دولتی و چه کمک های مردمی به منظور ساخت این زائرسرا استفاده کنیم.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۳۰

8 Jan 2020