۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۰۰۸۸
در چهارمحال و بختياري؛

دستگيري 8 سارق با 10 فقره سرقت

ماموران فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری طي 24 ساعت گذشته 8 سارق با 10 فقره سرقت را در مناطق مختلف استان دستگير، كردند.
دستگيري 8 سارق با 10 فقره سرقت
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو، منزل، احشام و موتورسيكلت طي 24 ساعت گذشته رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.

ماموران انتظامي شهرستان‌های شهركرد، سامان، اردل، كوهرنگ و پليس آگاهي با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌هاي سرقت موفق شدند هشت سارق را دستگير كنند.

در تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به 10 فقره سرقت داخل خودرو، منزل، احشام و موتورسيكلت اعتراف كردند كه متهمين جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

دستگيري يك سوداگر مرگ در شهركرد


به گزارش مشکات برين سرگرد رستم بهرامي در گفت‌وگو با مشکات برین؛ در اين ارتباط گفت: در پي دريافت خبري مبني‌بر حمل موادمخدر توسط يك سوداگر مرگ جهت توزيع در سطح شهر شهركرد موضوع در دستور كار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، شهرستان بن و شهرستان شهركرد قرار گرفت.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختياري افزود: مأموران با بررسي دقيق، خودرو پيكان اين قاچاقچي را طي عمليات ايست و بازرسي در محل ورودي شهر طاقانك شناسائي و متوقف كردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي در بازرسي از خودرو و منزل اين قاچاقچي جمعا سه كيلو و ۹۹۰ گرم ترياك در بسته‌هاي آماده توزيع كشف شد.

بهرامي با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از فعاليت قاچاقچيان مواد افيوني را جهت اقدام سريع و قاطع به سيستم فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۵۰

12 Feb 2020