۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۶۲۰۸
امام‌جمعه موقت شهر فارسان گفت:

دفاع مقدس و دوران پر حماسه آن براي ملت ايران پرارزش است

امام‌جمعه موقت شهر فارسان گفت: دفاع مقدس و دوران پر حماسه آن گنجي فرهنگي و معدن طلاي پرارزش براي ملت ايران است و نبايد اين معدن طلا و اين گنج پرارزش به فراموشي سپرده و مورد بي‌توجهي و غفلت واقع شود.
دفاع مقدس و دوران پر حماسه آن براي ملت ايران پرارزش است
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام‌والمسلمين جهانبخش يوسفي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه فارسان ضمن دعوت به رعايت تقواي الهي و پرهيز از محرمات گفت: تفکر و تأمل در مباحث معاد باعث نهادينه شدن روحيه تقوا و خداترسي در وجود انسان مي‌شود.

وي تصريح کرد : هزاران نفر را در فاجعه ميانمار کشته اند بدون ترديد در پشت‌صحنه اين جنايات رژيم صهيونيستي است. اين حرف من نيست، نماينده ويژه سازمان ملل گفته که حامي اصلي اين ارتش رژيم صهيونيستي است.

وي بيان داشت: کشتار مسلمانان ميانمار و نسل‌کشي در يمن و بحرين باهدف تحت‌الشعاع قرار دادن مسئله فلسطين صورت مي‌گيرد و مسلمانان بايد نسبت به آن آگاه باشند.

وي در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره داشت و گفت : دفاع مقدس و دوران پر حماسه آن گنجي فرهنگي و معدن طلاي پرارزش براي ملت ايران است و نبايد اين معدن طلا و اين گنج پرارزش به فراموشي سپرده و مورد بي‌توجهي و غفلت واقع شود.

خطيب موقت نماز جمعه شهر فارسان ادامه داد: دفاع مقدس فصل شجاعت و ايثار درراه خداست که ارزش‌هاي معنوي و درس‌هاي بزرگي دران نهفته است و با نزديک شدن هفته دفاع مقدس ، نياز است که ابعاد مهم اين سرمايه فرهنگي و معنوي برجسته شود و تلاش مضاعفي در اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت و تفکر عاشورايي و ولايي صورت بگيرد.

وي گفت: هفته دفاع مقدس براي همه ايرانيان به‌عنوان هفته شرف و اقتدار است و انتظار مي‌رود برنامه‌هاي خوب و آموزنده‌اي در طول آن برگزار شود.
 
انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۸:۲۷

30 Dec 2019