۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۳۴۰۲۰
بعد از گذشته 10 سال

سوت ميدان هاي ورزشي در اردل هنوز به صدا در نيامده

اکثر سالن هاي ورزشي در شهرها و روستاهاي شهرستان اردل همچنان نيمه کاره رها شده و کسي پاسخگوي ورزشکاران نيست که اين روند باعث گلايه مندي آنها از عملکرد مسئولين ورزشي شده است.
سوت ميدان هاي ورزشي در اردل هنوز به صدا در نيامده
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، ورزش نه‌تنها براي نشاط و شادابي انسان لازم است بلکه يکي از مولفه‌هاي اساسي در سلامت روح و جسم محسوب مي‌شود و نياز است که تصميم‌سازان برنامه مناسبي را براي توسعه ورزش به عنوان يکي از شاخص‌هاي مهم تصميم‌سازي داشته باشند.

با بهره‌گيري از تمام نيروهاي انساني، امکانات موجود و برقراري تعامل با ديگر دستگاه‌ها مي‌توان در زمينه ترويج و توسعه ورزش گام‌هاي موثر برداشت که شهر سرخون از توابع شهرستان اردل به اين مهم نياز جدي دارد.
کاهش اعتبارات ورزشي در زمينه احداث و تکميل فضاهاي ورزشي در روستاهاي شهرستان خصوصا شهر اردل و شهر سرخون باعث گلايه‌مندي و نارضايتي ورزش دوستان اشده که از مسئولين خواستند براي تکميل پروژه هاي ورزشي اين دوشهر اعتبار ويژه‌اي در نظر بگيرند واين پروژه ها را که پس از ۱۰ سال نيمه‌کاره رها شدند به اتمام برسانند.

نوجوانان و جوانان بااستعداد، ورزشکار و ورزش دوست منطقه ميانکوه که علاقه و استعدادهاي فوق‌العاده‌اي در زمينه ورزش دارند چند سالي است در آرزوي افتتاح سالن ورزشي به حضور مسئولين دل‌خوش کرده‌اند و بعد از سپري شدن چند سال، خبري از افتتاح سالن ورزشي سرخون نيست.

جوانان ورزشکار شهر سرخون باتوجه به عدم داشتن زمين و سالن ورزشي دست از ورزش برنداشتند و براي انجام ورزش به شهر اردل که داراي سالن ورزشي هستند مي‌روند.



همچنين تنها سالن تير اندازي شهرستان اردل بعد از گذشت ۱۰ سال فقط قسمت اداري آن تکميل شده که اين سالن نيمه تمام مصداق هدر رفت هزينه هاي دولتي و بيت المال است که بايد هرچه سريعتر توسط مسئولين ساماندهي شود. تا رسيدن اين سالن به مرحله ي فعاليت مراحل زيادي باقي نمانده است لذا همت مسئولين بسيار گره گشا خواهد بود.

منطقه چهاربنيچه با ۱۰ روستا و جمعيت ۸ هزار نفري نيز فاقد سالن ورزشي هستند که مجبورند براي ورزش، شبانه مسافت‌هاي تا فاصله ۴۰ کيلومتر را طي کنند .

همان طوريکه مقام معظم رهبري فرمودند وظيفه اصلى دولت و مسئولان ورزش کشور اين است که اشتياق به ورزش و روح ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند انتظار داريم مسئولين هرچه زودتر خواسته چندين ساله مردم و ورزشکاران شهر اردل شهرسرخون و روستاهاي فاقد سالن اين شهرستان را عملي کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۴:۰۶

28 Dec 2019