۰
plusresetminus
امام جمعه شلمزار در انتقاد به برخي اتفاقات هفته گذشته و همچنين فرارسيدن ماه محرم گفت: رهبري بايد محور اتحاد و يکپارپگي قرار گيرد و همه بايد از خط رهبري تبعيت کنند.
عاشورا نتيجه عدم ولايت پذيري لشکريان کفر/ مسئولان در هر سمت و عنوان در برابر رهبري و ملت بايد تمکين کنند
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار اولين نماز جمعه شلمزار مرکز شهرستان کيار به امامت حجت الاسلام عباسعلي سلطانزاده اقامه شد.
امام جمعه جديد شلمزار در خطبه اول نماز جمعه اين هفته شلمزار به حادثه عظيم کربلا اشاره کرد و گفت: امت اسلام به دليل فرامش کردن آيه شريفه اطيعوا الله و اطيعوا الرسول و اولي الامر منکم در زمان امامت حضرت امام حسين عليه السلام دچار آشفتگي شد و بدليل عدم بصيرت در شناخت رهبر بر حق زمان خود نتوانست حق و باطل را از هم تميز دهد و متاسفانه مسلمانان عليه رهبر خود صف بندي کردند.

حجت الاسلام سلطانزاده در دومين خطبه نماز جمعه شلمزار گفت: مدعيان اصولگرايي و اصلاح طلبي با عملکرد نادرست خود نتوانسته اند اصول و اساس اسلام و انقلاب را در کشور پياده سازي کنند و هيچکدام از اين خطوط مورد تاييد نيست و خط درست که همه را به سرمنزل امن و آسايش مي رساند خط رهبري است.

وي افزود: يکي از مراسم اثرگذار، دشمن شکن و عاشورايي دهه اول محرم مراسم شيرخوارگان حسيني است که اگرچه اين مراسم به ياد و نام حضرت علي اصغر طفل شيرخوار و شش ماهه حضرت امام حسين برگزار مي شود اما آنچه در محتواي اين مراسم بيان و مدنظر است آنقدر عميق و اثر گزار است که خوشبختانه مثل خاري در چشم دشمنان فرو رفته است.

وي عهد مادران و ندر فرزندان به عنوان سربازان قيام جهاني حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه را همچون تيري دانست که بر قلب دشمنان نشسته است.

امام جمعه شلمزار دز ادامه بيان رد: نماز جمعه نمازي عبادي و سياسي است و خطبه دوم آن طبق دستورا علما و دين مبين خطبه اي براي بيان مسائل روز، مشکلات مردم، دغدغه هاي امت اسلامي و... است که کسي نمي تواند در اين رابطه به نماز جمعه خدشه اي وارد کند.

حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه افزود: پيگيري ممانعت از پرداخت هاي نجومي از حساب مردم به عده اي مفت خور بايد ادامه يابد و آنچه آنها بيش از حقشان برداشته اند بايد به بيت المال برگردد و بايد آبرويشان برود تا چنين دست اندازي هايي به بيت المال مسلمانان صورت نگيرد.

وي در انتقاد به سخنان معاون اول رئيس جمهور گفت: با وجود تاکيد رهبري بر غير قانوني بودن پرداخت هاي نجومي اما معاون اول آقاي روحاني همه ي اين پرداخت ها را قانوني جلوه داد و خوشبختانه مجلس شوراي اسلامي در اقدامي به جا و شايسته مصوبه اي در خصوص بازگشت مبالغ برداشته شده از جيب ملت به بيت المال انجام داد.

امام جمعه شلمزار به سخنان آقاي ظريف در مجلس شواي اسلامي هم انتقاد کرد و گفت: مسئول در هر پست و مقامي که باشد بايد به مردم و نمايندگان مردم پاسخگو باشد و هيچکس حق اين را ندارد که در برابر سوال نماينده مردم جبهه گيري کند و مخالفت داشته باشد چه بسا که نمايندگان مردم حق استيضاح وزير و حتي رئيس جمهور را هم دارند.

حجت الاسلام سلطانزاده در پايان خطبه هاي نماز جمعه شلمزار در پايان با انتقاد از فروش آب سنگين توليدي در کشور به آمريکا گفت: اگر آمريکا به تحرکات هسته اي ايران بدبين است ما هم به همه کارهاي آمريکا و هم پيمانانش بدبين هستيم و اگر قرار است پيزي فروخته شود بايد با درايت و عقلانيت انجام شود و با رعايت مصالح کشور صورت گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۱:۳۶

17 Feb 2020