۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۰۶۸۲
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

اجراي بيش از ۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بن

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت:بيش از ۵۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان برگزار مي شود.
اجراي بيش از ۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز، سيداصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر ضمن تبريک فرارسيدن سي ششمين سالگرد هفته ي پر خير و برکت دفاع مقدس در خصوص برنامه‌هاي پيش‌بيني شده اين هفته در اين شهرستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۵۰ عنوان برنامه ي شاخص در سطح شهرستان برگزار می شود.

وي افزود: به لطف الهي همانند سال هاي گذشته که برنامه هاي بسيار خوب و متنوعي در سطح شهرستان انجام مي شد امسال هم سپاه و بسيج شهرستان تدارک ويژه اي براي اين ايام ديده اند.

موسوي ضمن بيان شاخص ترين برنامه هاي هفته دفاع مقدس گفت: اولين روز هفته ي دفاع مقدس که با عنوان اقتدار و صلابت نيروي هاي مسلح نامگذاري شده حضور عزيزان بسيجي گردان هاي بيت المقدس و کوثر و امام حسين (ع) را براي رژه در سطح استان داريم .

وي بيان کرد: براي دومين روز هفته ي دفاع مقدس که با عنوان شهيدان،ايثارگران،سربازان و فجرآفرينان نامگذاري شده است با هماهنگي بين دستگاه هاي مختلف؛ صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي،انتظامي،اداري در يادمان شهداي عزيزمان در گلزار شهداي شهربن برگزار می شود.

موسوي گفت: پس از عطرافشاني و غبارروبي و اداي احترام به شهداي شهر؛ يادواره زنان ايثارگر شهربن در ساعت ۹ صبح در حسينيه مسجد جامع با سخنراني همسر شهيد مدافع حرم سردار شهيد رضايي برگزار می شود.

موسوي ضمن اشاره به نام گذاري سومين روز هفته دفاع مقدس با عنوان معنويت،وحدت ملي،خانواده وسلامت گفت: همايش پياده روي خانوادگي براي مردم شهرستان بن از محل سالن شهداي آموزش و پرورش به سمت گلزار شهداي شهرستان بن و بعد حرکت به سمت مجتمع تفريحي گردشگري گرداب بن برپا می شود.

موسوي افزود : از روز شنبه که به صورت رسمي سال تحصيلي جديد آغاز خواهد شد ،زنگ آغاز مدارس و دفاع مقدس نواخته خواهد شد و با همکاري رئيس محترم اداره آموزش و پرورش در تمامي مدارس سطح شهرستان حضور رزمندگان عزيز پيش بيني شده است که با بيان خاطرات دفاع مقدس گوشه اي از زحمات رزمندگان را به نمايش مي گذارند.

وي ضمن اشاره به برنامه هاي مختلف و متوع در اين هفته گفت : در همين روز ها در رده هاي مختلف بسيج کارگاه هاي مختلف مهدويت،مهارت هاي زندگي براي خانواده هاي محترم ،کوهپيمايي و برگزاري نمايشگاه هاي مختلف، سرکشي وديدار ازخانواده عزيز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس؛ برگزاري طرح هاي اقتصاد مقاومتي توسط بسيج سازندگي ناحيه ، تشکيل پرونده براي راه اندازي واحد هاي توليدي بسيجيان را خواهيم داشت.

انتهای پیام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۹:۰۶

30 Dec 2019