۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۸۱۸۹
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم شناسایی و رفع مشکلات صادراتی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معاون امور باغبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید مشکلات صادراتی تولیدات به ویژه بادام را شناسایی و راهکارهای رفع این مشکلات را ارائه کنند.
لزوم شناسایی و رفع مشکلات صادراتی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی این استان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های شهرستانی باعث ورشکستگی اصناف می شود و در صورت برگزاری نمایشگاه در شهرستان های چهارمحال و بختیاری هرگونه مسئولیت آن متوجه شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرکرد است.

وی تصریح کرد: البته برای بهره مندی نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از فرصت های نمایشگاهی می توان برخی نمایشگاه های پیش بینی شده در تقویم نمایشگاهی استان را در شهرستان ها برگزار کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این استان ظرفیت صادرات محصولات تولیدی بسیاری مانند ماهی سردآبی، بادام، موکت و کولر را دارد.

عباسی افزود: به همین منظور معاون امور باغبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید مشکلات صادراتی تولیدات استان به ویژه بادام را شناسایی و راهکارهای رفع این مشکلات را ارائه کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارائه تسهیلات به منظور راه اندازی واحدهای بسته بندی بادام و سایر محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری با قابلیت صادرات در اولویت گذاشته شود تاکید کرد: موانع صادرات و بسته بندی تولیدات چهارمحال و بختیاری باید در نشستی کارشناسی مطرح و مورد بررسی علمی قرار گیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۴:۵۰

31 Dec 2019