۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۸۶۶۷
حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار:

باید جریان اصلاحات خود را نوسازی کند و به دنبال حقوق مردم برود

جریان اصلاحات باید بر روی حقوق مدنی و اجتماعی تکیه کند متاسفانه ما به شرایطی رسیده ایم که منتظریم به ما بگویند آیا حق فکر کردن داریم یا نه؟از این مراحل باید عبور کردباید جریان اصلاحات خود را نوسازی کند و به دنبال حقوق مردم برود.
باید جریان اصلاحات  خود را نوسازی کند و به دنبال حقوق مردم برود
به گزارش جهانبین نیوز،حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار
درجمع اصلاح طلبان جوان در شهرکردگفت:ما امروز دچارتکرار شده ایم، به اینکه روش های دولتهای قبل را پیش گرفته و در موقعیتی هستیم که از مسائل خودمان ارز یابی نداریم.

کمالی با بیان این که طی هشت سال گذشته تمامی شاخص ها به شاخص های منفی تبدیل شده گفت:میزان طلاق، خودکشی، اعتیاد و آمار زندانیان افزایش یافته و اگر این موارد را بررسی کنیم متوجه هنجارهای اجتماعی می شویم.
وی گفت:ما طی ۱۳۰ سال گذشته هزار و سیصد میلیارد دلار درآمد نفتی داشته ایم که ۷۰۰ میلیارد دلار آن در ۸ سال گذشته بوده اما نتایج این درآمد نتایج جالبی نیست، طی ۸ سال گذشته میزان اشتغال کاهش و نرخ بیکاری افزایش یافته است.درصورتی که با این مقدار پول می توان کشوری را از نو ساخت، اما نه تنها بسیاری از شغل ها را از دست داده ایم بلکه نقدینگی و بدهی های فراوانی داشته ایم.

کمالی اظهار داشت:دولت جدید بااین آمار و ارقام چه می تواند بکند وضعیت صنعت بسیاراسفباراست به گونه ای که 80درصدوام های صنعتی مشکل دارند وبه تعطیلی کشیده شده اند، ۸۰ درصد بودجه های عمرانی تصویب نشده است.
وی با ادعای اینکه به خاطر نوع گفتگوهای ما وضعیت سیاسی کشور به گونه ای است که یک اجماع جهانی علیه ما شکل گرفته است گفت:کشورهای همسایه را ترسانده ایم و آنها با مخالفان ما هم پیمان شده اند، در زمینه های فرهنگی نیز بسیار آسیب دیده ایم، اگر مسلمانان کشورهای دیگر را با مسلمانان ایران مقایسه کنیم می بینیم در آنجا کسی دچار ریا نیست ما به شکلی عمل کرده ایم که ظاهر و باطن افراد یکسان نیست.

کمالی با بیان اینکه پس از ۸ سال خرافه وخرافه گرایی وارد فرهنگ مردم شده است گفت:حرف های غلط را به خورد مردم دادن برای تابع کردن مردم است جمعیت بیکار  کشور منتظر شغل اند امید واهی دادن به مردم غلط است و من از آینده کشور نگرانم.

وی اظهارداشت: همین که فرهنگ خفه شو کنار گذاشته شده است بسیار خوب و ارزشمند است ما نمی خواهیم روابط یک سویه برقرار شود، جریان اصلاحات باید تئوری های خود را باز سازی کنند و قطعاٌ کسی که می خواهد در شرایط ثابت باقی بماند محافظه گرا است نه اصلاح طلب. جریان اصلاحات باید بر روی حقوق مدنی و اجتماعی تکیه کند متاسفانه ما به شرایطی رسیده ایم که منتظریم به ما بگویند آیا حق فکر کردن داریم یا نه؟ از این مراحل باید عبور کرد، باید جریان اصلاحات خود را نوسازی کند و به دنبال حقوق مردم برود.

وی درمورد دولت جدید گفت:امروز که دولت جدید روی کار آمده است باید پس از چهار یا هشت سال تغییرات اساسی را به وجود آورده باشد، اصلاح طلبی یک جریان براندازی نیست بلکه به دنبال اصلاح است. ما باید مردم جامعه را فرهیخته بار بیاورد نه خرافی.

وی در پایان با بیان این که امروز وضع موجود را نمی پسندیم گفت:  جوانان به اندازه کافی در صحنه حضور ندارند، امیدواریم علم جوانان بیشتر شود و وضعیت موجود بهتر شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۸:۱۱

10 Feb 2020