۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۱۶۴۲۵

تقارن روز قدس با کشتار مردم غزه

رژیم صهیونیستی در اوج جام جهانی و در زمانی که نگاه تمام مردم به صفحه ی تلویزیون و مشغول تماشای جام جهانی بود حملات وحشیانه خود را به نوار غزه آغاز کرد .
تقارن روز قدس با کشتار مردم غزه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رژیم صهیونیستی در اوج جام جهانی و در زمانی که نگاه تمام مردم یا به صفحه ی تلویزیون و مشغول تماشای جام جهانی بود و یا پیگیر اخبار سوریه و عراق حملات وحشیانه خود را به نوار غزه آغاز کرد به امید اینکه این حملات چندان بازتابی در رسانه های جهان نداشته باشد اما این حملات به جز با جام جهانی و اغتشاشات عراق و سوریه با یک مناسبت دیگر هم همزمان شده و آن روز قدس است که فاصله ی چندانی با آن نداریم.

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) برای جهان اسلام است که هم اکنون در کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی با شکوه خاصی برگزار می شود، با توجه به تقارن این روز با حملات وحشیانه و کشتار مردم غزه میتوان از این فرصت استفاده کرد و یک موج رسانه ای جهانی برای تظاهرات علیه رژیم اشغالگر قدس در این روز بزرگ به راه انداخت که البته این کار نیازمند توجه و همت مسئولین دولت و صداوسیما خواهد بود.

برگزاری هرچه پرشورتر راهپیمایی روز قدس هم میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روند تحولات غزه بگذارد و همچنین باعث شکسته شدن سکوت جهانی در مورد جنایت صهیونیست ها شود.


یادداشت:رضا طهماسبی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۹:۲۰

1 Feb 2020