۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۸۰۱۸
گزارش مردمی شهر بن از کمک به غزه/

مطمئنيم کودکان غزه آينده شان را درخشان بنا مي‌کنند

مردم ولايت مدار شهرستان بن همه يک صدا از کودکان غزه حمايت کرده و آينده اين کودکان را درخشان تصور می‎کنند.
مطمئنيم کودکان غزه آينده شان را درخشان بنا مي‌کنند
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، مردم شهرستان بن امروز به حمايت از کودکان آواره فلسطيني بر مي خيزند تا مبادا که دست شيطان و استکبار، فکر تعدي و ظلم به کودکان سرزمينمان را بپرورد، ازکودکان مظلوم غزه حمايت مي کنند تا مرحمي بر دل امام زمان (عج) و عمه مظلومه اش حضرت زينب(س) از داغ اسارت کودکان بني‌هاشم باشد.

در ادامه صحبت‌هاي جمعي از مردم ولايت‌مدار شهرستان بن را در گفت‌وگو با زنگ خبر مي‌خوانيم:


خانم احمدي يکي از فعالان فرهنگي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: من به عنوان يک مادر بهترين ها را براي فرزندم مي خواهم و وقتي خودم را جاي مادران غزه مي گذارم نمي توانم بي‌تفاوت باشم و وظيفه انساني خود مي‌دانم که به ياري اين مردم بروم تا ازاين بحران عبور کنند.

وي درپايان افزود: ازخداوند متعال مي‌خواهم که کودکان فلسطين و غزه نيز زيرسايه پدر و مادرشان به آرامش برسند.

خانم سليمي يکي از فعالان عرصه فضاي مجازي در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: مگرنه اينکه هرمسلماني صداي مظلومي رادرهرجاي جهان شنيد بايدبه سوي او بشتابد.

وي افزود: کمک به مردم غزه کمک به خودمان است که انسانيت برايمان يادآورشود و نگذاريم برخي از صحبت‌ها رويمان تاثيرگذار شده و از کمک به اين مردم غفلت کنيم.

روح‌الله آذري مسئول موسسه پويا دستان جوان و ديگر فعالان عرصه فرهنگي در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: مابه کمک کودکان غزه خواهيم آمد؛ چرا که اگر مسائل مشترک اقتصادي، سياسي وساير موارد را هم درنظر نگيريم تنها حس انسان‌دوستانه به ويژه براي کودکان مي‌تواند دليل محکم و قانع کننده اي براي حضورما درصحنه کمک به اين مردم باشد.

وي افزود: از مردم دعوت مي کنم براي جلوگيري از توقف حرکت علمي و سرعت بخشيدن به آن در بازسازي مدارس کودکان غزه مشارکت نمايند.


جعفر نادري يکي ازفعالان عرصه فضاي مجازي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: ما با تمام وجود دركنار مردم مظلوم غزه هستيم و هر كاري كه از دست ما بيايد كوتاهي نمي كنيم و با توجه به اينكه در فضاي مجازي فعال هستيم و در طول روز بيشتر با فضاي مجازي و اينترنت سر و كار داريم مي توانيم با درج پست هاي مختلف در وبلاگ ها در امر اطلاع رساني و تبليغات در اين خصوص انجام وظيفه نمائيم.

وي افزود: از تمامي مردم كشورهاي جهان و بخصوص مردم كشور عزيزم ايران خواهشمندم با تمام توان از مردم غزه حمايت كنند و هر كاري كه از دستشان برمي‌آيد براي بازسازي غزه به خصوص مدارس آن انجام دهند، تا كودكان مظلوم غزه نيز مانند ديگران در زير سقف مدارس درس بخوانند و آينده كشور خود را بسازند.


محمد درعلي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: من به شخصه شرکت در هر نوع کمک به هم نوع را واجب مي دانم و حال اگر کمک به يک مسلمان باشد واجب تر مي شود.

وي افزود: به نظرمن هر انسان آزادي نمي‌تواند ظلم را تحمل کند و کمک به مظلوم را بر خود واجب مي‌داند.

درعلي تصريح کرد: کمک کردن جوامع مسلمان به يکديگر بايد نهادينه شود تا وحدت کلمه اي که مد نظر اسلام است ايجاد شود و در نهايت در جوامع مسلمان صلح ، آرامش و عزت ايجاد گردد.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۹:۲۵

27 Dec 2019