کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش مردمی شهر بن از کمک به غزه/

مطمئنيم کودکان غزه آينده شان را درخشان بنا مي‌کنند

9 مهر 1393 ساعت 12:48

مردم ولايت مدار شهرستان بن همه يک صدا از کودکان غزه حمايت کرده و آينده اين کودکان را درخشان تصور می‎کنند.


به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، مردم شهرستان بن امروز به حمايت از کودکان آواره فلسطيني بر مي خيزند تا مبادا که دست شيطان و استکبار، فکر تعدي و ظلم به کودکان سرزمينمان را بپرورد، ازکودکان مظلوم غزه حمايت مي کنند تا مرحمي بر دل امام زمان (عج) و عمه مظلومه اش حضرت زينب(س) از داغ اسارت کودکان بني‌هاشم باشد.

در ادامه صحبت‌هاي جمعي از مردم ولايت‌مدار شهرستان بن را در گفت‌وگو با زنگ خبر مي‌خوانيم:


خانم احمدي يکي از فعالان فرهنگي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: من به عنوان يک مادر بهترين ها را براي فرزندم مي خواهم و وقتي خودم را جاي مادران غزه مي گذارم نمي توانم بي‌تفاوت باشم و وظيفه انساني خود مي‌دانم که به ياري اين مردم بروم تا ازاين بحران عبور کنند.

وي درپايان افزود: ازخداوند متعال مي‌خواهم که کودکان فلسطين و غزه نيز زيرسايه پدر و مادرشان به آرامش برسند.

خانم سليمي يکي از فعالان عرصه فضاي مجازي در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: مگرنه اينکه هرمسلماني صداي مظلومي رادرهرجاي جهان شنيد بايدبه سوي او بشتابد.

وي افزود: کمک به مردم غزه کمک به خودمان است که انسانيت برايمان يادآورشود و نگذاريم برخي از صحبت‌ها رويمان تاثيرگذار شده و از کمک به اين مردم غفلت کنيم.

روح‌الله آذري مسئول موسسه پويا دستان جوان و ديگر فعالان عرصه فرهنگي در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: مابه کمک کودکان غزه خواهيم آمد؛ چرا که اگر مسائل مشترک اقتصادي، سياسي وساير موارد را هم درنظر نگيريم تنها حس انسان‌دوستانه به ويژه براي کودکان مي‌تواند دليل محکم و قانع کننده اي براي حضورما درصحنه کمک به اين مردم باشد.

وي افزود: از مردم دعوت مي کنم براي جلوگيري از توقف حرکت علمي و سرعت بخشيدن به آن در بازسازي مدارس کودکان غزه مشارکت نمايند.


جعفر نادري يکي ازفعالان عرصه فضاي مجازي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: ما با تمام وجود دركنار مردم مظلوم غزه هستيم و هر كاري كه از دست ما بيايد كوتاهي نمي كنيم و با توجه به اينكه در فضاي مجازي فعال هستيم و در طول روز بيشتر با فضاي مجازي و اينترنت سر و كار داريم مي توانيم با درج پست هاي مختلف در وبلاگ ها در امر اطلاع رساني و تبليغات در اين خصوص انجام وظيفه نمائيم.

وي افزود: از تمامي مردم كشورهاي جهان و بخصوص مردم كشور عزيزم ايران خواهشمندم با تمام توان از مردم غزه حمايت كنند و هر كاري كه از دستشان برمي‌آيد براي بازسازي غزه به خصوص مدارس آن انجام دهند، تا كودكان مظلوم غزه نيز مانند ديگران در زير سقف مدارس درس بخوانند و آينده كشور خود را بسازند.


محمد درعلي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: من به شخصه شرکت در هر نوع کمک به هم نوع را واجب مي دانم و حال اگر کمک به يک مسلمان باشد واجب تر مي شود.

وي افزود: به نظرمن هر انسان آزادي نمي‌تواند ظلم را تحمل کند و کمک به مظلوم را بر خود واجب مي‌داند.

درعلي تصريح کرد: کمک کردن جوامع مسلمان به يکديگر بايد نهادينه شود تا وحدت کلمه اي که مد نظر اسلام است ايجاد شود و در نهايت در جوامع مسلمان صلح ، آرامش و عزت ايجاد گردد.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18018

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18018/مطمئنيم-کودکان-غزه-آينده-شان-درخشان-بنا-مي-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir