:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> هزار نفر در صنايع کوچک استان اشتغال دارند/ احياي ۲ واحد توليدي نيمه تعطيل توسط بنياد برکت | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۲۳۳۴۶
معاون امور صنايع و معادن چهارمحال و بختياري:

هزار نفر در صنايع کوچک استان اشتغال دارند/ احياي ۲ واحد توليدي نيمه تعطيل توسط بنياد برکت

در حال حاضر توان اشتغال صنايع کوچک در استان هزار نفر مي باشد که اين رقم در صنايع بزرگ ۴ برابر است، پس بايد به دنبال توليد محصولات متنوعي باشيم تا زنجيره بين واحدهاي توليدي بزرگ و کوچک ايجاد و تقويت شود.
هزار نفر در صنايع کوچک استان اشتغال دارند/ احياي ۲ واحد توليدي نيمه تعطيل توسط بنياد برکت
به گزارش جهانبین نیوز محمد کاظم منزوي در گفتگو با خبرنگار اساتيد برتر گفت: بيش از ۹۲ درصد از صنايع ما کوچک هستند که بايد به صورت جدي مورد توجه و حمايت قرار بگبرند.

وي افزود: اگر هر چند سال يک بار شاهد افتتاح يک واحد صنعتي بزرگ در استان چهارمحال و بختياري باشيم صنايع کوچک هم به صورت زنجير وار رشد و فعاليت خواهند کرد و همچنين کالاهاي جديدتري که مربوط به مواد اوليه آن واحد صنعتي بزرگ است، توليد مي شود.


معاون امور صنايع و معادن تصريح کرد: در حال حاضر توان اشتغال صنايع کوچک در استان هزار نفر مي باشد که اين رقم در صنايع بزرگ ۴ برابر است، پس بايد به دنبال توليد محصولات متنوعي باشيم تا زنجيره بين واحدهاي توليدي بزرگ و کوچک ايجاد و تقويت شود.

وي خاطرنشان کرد: علل تعطيلي واحدهاي توليدي در سالهاي گذشته بيشتر به خاطر معوقات بانکي، افزايش نرخ انرژي و مشکلات اقتصادي بوده است که بارويکردي که در سال ۹۳ صورت گرفت تلاش کرديم آنها واحدها را توسعه و احيا کنيم زيرا به خاطر داشتن زمين و ساختمان سرمايه کمتري براي اين کار مي خواست، فقط اين واحدها را به توليد محصولات جديدتري تشويق کرديم.

منزوي اظهار داشت: در سال ۹۳ بيش از ۶۰ واحد صنفي را به بنياد برکت معرفي کردي و همکاري هاي خوبي بين صنعت استان و اين شرکت صورت گرفت که ماه عسل آن مشارکت ۴۹ درصدي سود و زيان بنياد برکت با ۲ واحد توليدي استان که به صورت نيمه تعطيل فعاليت مي کردند، بود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۰:۱۷

15 Feb 2020