۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۰۸۴۲
جانشین، دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا:

هشت سال دفاع مقدس، مقاومت بدون اتکا را به دنیا عرضه کرد

جانشین، دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نمونه اینکه می‌گوییم هشت سال دفاع مقدس مقاومت بدون اتکا را به دنیا هدیه کرد این است که نمونه آن را امروز در لبنان و بعد سوریه و هم‌اکنون هم در یمن می‌بینیم.
هشت سال دفاع مقدس، مقاومت بدون اتکا را به دنیا عرضه کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی شمشیری، جانشین، دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در یادواره شهید سردار ایرج آقابزرگی و ۲۸ شهید آموزش نظامی در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای بزرگوار اظهار کرد: این محفل نورانی برای کسب فیض از محضر شهدا انجام شده و به برکت خون این شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان با عزت و اقتدار خود ایستاده است.

وی به هم‌زمانی ایام دهه محرم، حادثه بزرگ منا و بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: در آستانه ماه محرم قرار داریم و نزدیک به ۵۰۰ نفر از حجاجمان را سال گذشته در منطقه منا تقدیم اسلام کردیم و موجب رسوایی آل سعود و دست نشانده‌های آن و اسرائیل شدیم.

سردار شمشیری ادامه داد: هم‌زمانی این ایام با آغاز سال تحصیلی می‌تواند روحیه جهادی، انقلابی، عاشورایی و شهدایی را به ما هدیه کند.

جانشین، دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا به آثار و برکات هشت سال دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: روحیه هم‎‌بستگی و تقویت قوه برادری و اخوت، ابتکار، خلاقیت و مقاومت باعث شد که در این هشت سال به همه اثبات کنیم مقاومت و ایستادگی است که باعث می‌شود دست رد به سینه بیگانگان زد.

وی خاطرنشان کرد: امام با نوشتن منشور روحانیت مباحث مهم و خطوط اساسی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده است.

سردار شمشیری در ادامه افزود: جنگ ما به دنیا یاد داد که می‌شود سالیان سال بدون اتکا به ابرقدرت‌ها روی پای خود ایستاد و مقاومت کرد و این پیام امام خمینی (ره) به کشورهایی که زمینه دفاع، مقاومت و پذیرش حق را داشتند و کلیدی بود تا بتوانند سلطه بیگانگان را از روی سر بردارند و مسیر استقلال را هموار کنند.

وی به پرورش کادر سیاسی اداره کننده کشورهای منطقه در دانشگاه بیروت توسط رژیم غاصب صهیونیست اشاره و اضافه کرد: این دانشگاه ۷۵ سال قبل از تاسیس دانشگاه تهران برای تربیت نیروهای رژیم صهیونیست دایر شده بود و هنوز هم در برخی نقاط فرهنگ غربی در عمیق‌ترین وضعیت خود در لبنان دیده می‌شود.

سردار شمشیری به توصیه‌های امام خمینی به سید حسن نصرالله برای حذف اسرائیل از روی زمین اشاره و اضافه کرد: همین توصیه امام بود که باعث شد سید حسن نصرالله بازگردد به لبنان و پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را باعث شود.

جانشین، دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا بیان داشت: نمونه اینکه می‌گوییم هشت سال دفاع مقدس مقاومت بدون اتکا را به دنیا هدیه کرد این است که نمونه آن را امروز در لبنان و بعد سوریه و هم‌اکنون هم در یمن می‌بینیم.

وی تاکید کرد: افتخار اصلی ایران این است که بعد از هشت سال جنگی که طولانی‌ترین و پرهزینه‌ترین جنگ منطقه بود یک وجب از خاک خود عقب نشینی نکردیم و نتیجه آن این است که ابرقدرت‌ها از مقابله با ایران خسته شده پای میز مذاکرات آمدند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۹:۲۷

12 Jan 2020