۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۵۶۲۲
در شهرستان سامان/

طرح فراگيري "واژه آب" در مدارس ابتدايي (ويژه کلاس اولي‌ها) اجرا شد

معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني اداره آب و فاضلاب شهري از اجراي طرح فراگيري "واژه آب" در مدارس ابتدايي پنج شهر در چهارمحال و بختياري خبر داد.
طرح فراگيري "واژه آب" در مدارس ابتدايي (ويژه کلاس اولي‌ها) اجرا شد
به گزارش جهانبین نیوز سعيد اسکندري در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه توافق‌نامه‌اي بين وزارت نيرو و آموزش و پرورش در راستاي مسائل صرفه‌جويي در مصرف آب امضاء شده است، اظهار داشت: هدف از برگزاري و اجراي طرح فراگيري "واژه آب" در مدارس ابتدايي آموزش نحوه صحيح مصرف آب، آموزش‌هاي لازم در خانواده از طريق کودکان و.... عنوان کرد.

اسکندري با بيان اينکه اين طرح در شهرهاي سامان، هفشجان، فرخشهر، شهرکرد، بروجن اجرا مي‌شود، اذعان داشت: 3 هزار دانش‌آموز از اين آموزش‌ها استفاده مي‌کنند.

وي با بيان اينکه در شهرستان سامان از ۱۷ رشته قنات آب تنها پنج رشته داري آب هستند، تصريح کرد: تصفيه‌خانه آب شهر سامان فاز اول به بهره‌برداري رسيده و استفاده مي‌شود و راه‌اندازي فاز دوم به حداقل 2 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.

طرح فراگيري "واژه آب" در مدارس ابتدايي (ويژه کلاس اولي‌ها) به صورت نمادين در مدرسه شهيد يزداني سامان برگزار شد، تشكيل نمايشگاه نقاشي و توزيع نرم‌افزارهاي مصرف آب از ديگر برنامه‌هاي اين طرح بود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۳:۳۸

1 Jan 2020