۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۷۲۰۷

ترويج و اشاعه فرهنگ نوراني نماز، از اهداف تشکيل ياروان نماز است

معاون پرورشي آموزش و پرورش شهرستان فارسان در اولين همايش ياوران نماز که با حضور بيش از 150 نفر در کانون شهيد بهشتي فارسان برگزار شد،گفت: ترويج و اشاعه فرهنگ نوراني نماز، از اهداف تشکيل همايش ياوران نماز است .
ترويج و اشاعه فرهنگ نوراني نماز، از اهداف تشکيل ياروان نماز است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين همايش که دبيران و رابطين اقامه نماز ادارات شهرستان، ائمه جماعات مساجد، مؤذنين و مکبرين شهرستان، هيئت امناء مساجد و فرهنگيان حضور داشتند، به بحث و بررسي در مورد هرچه بهتر برگزار شدن نماز پرداخته شد.

کيانوش بزرگ نيا، معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اشاره به تشکيل هسته ياوران نماز افزود: هدف کلي از تشکيل هسته ياوران نماز، ترويج و اشاعه فرهنگ نوراني نماز و فراگير نمودن اين فريضه الهي در همة ابعاد آن توسط گروه هاي مردمي است.

بزرگ نیا در ادامه ياوران نماز را گروهي نماز باور، با انگيزه، و توانمند در عرصه هاي مختلف علمي، تبليغي، فرهنگي و اجتماعي عنوان کرد و گفت: ياوران نماز يا به طور مستقيم در عرصه توسعه و ترويج فرهنگ نماز فعاليت داوطلبانه و غير انتفاعي مي کنند و يا به طور غير مستقيم، با ارشاد و هدايت فکري گروه فوق در برنامه هاي نماز مشارکت مي کنند.

حجت الاسلام حسين جمالي زاده امام جمعه شهر فارسان نيز در اين همايش با اشاره به آيات سوره مبارکه مومنون اظهار داشت: اگر در ترويج نماز به همان شيوه هاي معمول اکتفا شود به طور قطع مي توان ادعا کرد که نماز و فوايد بي شمار آن در جامعه به نحو مطلوب و مورد انتظار اشاعه پيدا نکند.

وي در ادامه افزود: بهره مندي از ظرفيت هاي مردمي افق تازه اي را در مسير بستر سازي جهت گسترش اين فريضه مهم الهي پيش روي مشتاقان به اقامه نماز پديدار مي نمايد و راه اندازي گروه هاي ياور نماز ما را به اين مهم نزديک مي نمايد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۰:۵۲

27 Dec 2019