۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۳۴۲۷۱
در چهار محال و بختياري

برگزاري اولين گردهمايي بزرگ حاميان خادم الرضا (ع) حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

مسئول ستاد انتخاباتي حجت‌الاسلام رئيسي در چهارمحال و بختياري از برگزاري اولين گردهمايي بزرگ حاميان خادم الرضا ( عليه السلام ) حجت السلام سيد ابراهيم رئيسي در حسينيه اعظم شهرکرد خبر داد.
برگزاري اولين گردهمايي بزرگ حاميان خادم الرضا (ع) حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سيد مصطفي هاشمي مسئول ستاد انتخاباتي حجت الاسلام رئيسي در چهارمحال و بختياري ضمن دعوت از همه توده هاي مردمي ائم از جوانان، زن و مرد در گردهمايي بزرگ حاميان خادم الرضا (ع) حجت السلام دکتر سيد ابراهيم رئيسي اظهار کرد: معرفي عالمانه حجت السلام رئيسي و پيام نقطه نظرات ايشان از اهداف بزرگ اين همايش است.

وي تصريح کرد: در اين همايش راجع به ابعاد گوناگون شخصيتي و ديدگاهاي حجت‌السلام رئيسي نسبت به مسا ئل مختلف براي مردم صحبت مي شود.

هاشمي هماهنگي و هم‌انديشي بين عموم مردم با يکديگر و تبيين عهد و پيمان و تحقق اهداف اسلام و پيروزي جبهه انقلاب و گفتمان انقلاب را از ديگر اهداف برگزاري اين همايش برشمرد.

وي ياد آور شد: اميد است مردم با حضور حداکثري خود در اين همايش بتوانند برد تبليغاتي و اطلاع رساني خوبي هم داشته باشند و حداکثر بهره لازم را از اين اجتماع ببرند.

هاشمي افزود: اين همايش در مرکز استان شهرستان شهرکرد برگزار مي شود و انتظار مي رود مردم اين شهرستان بيش از مابقي شهرستان ها در اين برنامه حضور پيدا کنند.

وي نقش رسانه ها را در اطلاع رساني و آگاه سازي مردم بسيار موثر دانست و گفت: رسانه‌ها بايد جهادي، انقلابي و دغدغه‌مند در معرفي صحيح، عالمانه و منطقي حجت‌الاسلام رئيسي ورود پيدا کنند.

گفتني است اين همايش در شنبه ۹ ارديبهشت راس ساعت ۱۶ الي ۱۹ در حسينيه اعظم شهرکرد برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۰:۲۴

6 Jan 2020