۰
plusresetminus
امام جمعه بن گفت: اگر روحيه خودباوري در اساتيد دانشگاهه ها به عنوان فرماندهان و دانشجويان به عنوان افسران جنگ نرم تقويت شود خود به خود پيروز ميدان خواهيم بود.
پيروزي فرماندهان و افسران جنگ نرم در دانشگاه ها مستلزم تقويت روحيه خود باوري است
به گزارش جهانبین نیوز حجت السلام و المسلمين سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در گفت و گو با زنگ خبر ضمن اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با اساتيد دانشگاه ها گفت: ما در جنگ نرم به سر مي بريم اگر ويژگي هايي که مقام عظماي ولايت براي جوانان برشمردند محقق شود قطعا خود به خود پيروز خواهيم شد.

وي تصريح کرد: درخشش ما در هشت سال دفاع مقدس به دليل فرماندهان و افسراني لايق بوده که هم اکنون نيز به تعبير مقام معظم رهبري در محيط دانشگاه ها اساتيد به عنوان فرماندهان و دانشجويان به عنوان افسران اين جنگ بايد الگويي چون شهداي هشت سال دفاع مقدس داشته باشند تا از اين ميدان پيروز بيرون بيايند.

غضنفري جوانان متدين را جواناني پيروز خواند و گفت: در جنگ تحميلي جواناني وارد صحنه شدند که متدين ترين جوانان آن زمان بودند و با غيرت ملي خود از کشور دفاع کردند و در اين راه شهيد شدند؛ امروز نيز اگر جوانان ما متدين بوده غيرت ملي داشته باشند بي تفاوت از کنار برخي مسائل نخواهند گذشت.

امام جمعه بن گفت: دانشگاه در کليه زمينه ها " روابط دختر و پسر، پوشش و..." بايد اسلامي شود تا انگيزه هاي انقلابي در دانشجويان و افسران جنگ نرم تقويت شود چراکه انقلاب به سال ۵۸ مرتبط نيست و هم چنان پابرجا و پويا است.

وي سخت کوشي و اميدوار به آينده را از ديگر ويژگي هاي افسران جنگ نرم در دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: جواني که به آينده اميدوار بوده براي درخشش بيشتر سخت تلاش مي کند و هدفمند پيش مي رود.

غضنفري تاکيد کرد: در جنگ نرم اساتيد دانشگاه ها همانند فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بوده بايد حضور عيني داشته باشند دانشجويان نيز به عنوان افسران اين جنگ نقش آفريني مي کنند.

امام جمعه بن گفت: اگر روحيه خودباوري در اساتيد دانشگاهه ها به عنوان فرماندهان و دانشجويان به عنوان افسران جنگ نرم تقويت شود خود به خود پيروز ميدان خواهيم بود.

وي اساتيد را الگوي تمام نما براي دانشجويان دانست وافزود: الگو پذيري دانشجويان از اساتيد بيش از الگو پذيري از والدين بوده و اگر ويژگي هاي مهم فرماندهان را اساتيد در خود پرورش دهند مي توانند نقش بسزايي در رشد افسران جنگ نرم داشته باشند.

امام جمعه بن گفت: تعجب مي کنم برخي از اساتيد نسبت به مساله هسته اي بي تفاوتي بوده و اين تفکر پوشالي رابه دانشجويان منقل مي کنند و مي گويند انرژي هسته اي مي خواهيم چه کار؟

وي افزود: انرژي هسته اي در آينده با اتمام سوخت هاي فسيلي انرژي هسته اي جايگزين آن خواهد شد و آينده در اختيار کشورهايي است که انرژي هسته اي در اختيار آن ها باشد.

غضنفري انتقال تفکرات صحيح به دانشجويان را وظيفه اصلي اساتيد دانست و افزود: زماني اساتيد ما مي توانند تفکرات صحيح را به جوانان منتقل کنند که به خوبي تفکرات صحيح را با دلايل علمي در خود پرورش دهند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۴:۵۶

27 Dec 2019