۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۳۰۸۵۰

اولين اجلاس نماز در شهرستان سامان برگزار شد

اولين اجلاسيه نماز شهرستاني در چهار محال و بختياري در شهرستان سامان با رويکرد نماز و آسيب هاي اجتماعي برگزار شد.
اولين اجلاس نماز در شهرستان سامان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، اولين اجلاس نماز در شهرستان هاي چهار محال و بختياري در شهرستان سامان برگزار شد، و قرار بر اين است که اين اجلاس در سطح شهرستان هاي استان برگزار شود و شهرستان سامان همانند ساير برنامه در اين برنامه پيش تاز بوده است.

امام جمعه شهر سامان در اين همايش با بيان اينکه در شهرستان سامان در ايام تبليغي تمامي مساجد و حسينه ها داراي مبلغ هستند و نماز جماعت در تمامي سماجد شهرستان سامان برگزار مي شودف اظهار داشت: در حال حاضر در طول سال ۱۷ مبلغ در در شهرستان سامان در حال فعاليت هستند .

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه در شهرستان برنامه اي با عنوان انس با مسجد و نماز در حال برگزاري است که نتياج خوبي را نيز به همراه داشته است، بيان داشت: در حال حاضر شناسنامه تبليغي براي روستا ها صادر شده است.

ملک پور با بيان اينکه در شش اداره در سطح شهرستان سامان با توجه به شرايط و داشتن نماز خانه نماز جماعت برگزار مي شود ، بيان داشت: اجلاس نماز شهرستان سامان جلسه اي بسيار ارزشمند است براي اينکه براي مهم ترين دستور الهي اين جلسه تشکيل شده است.

وي با اشاره بر اينکه نماز دوري از گناه را براي بشر به همراه دارد ، عنوان کرد: بايد اهميت زايد به نماز داده شود و نماز تبديل به يک کلاس تربيتي شود.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۶:۴۸

21 Feb 2020