۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۹۹۶۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری ۲۷ درصد رشد داشته است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع کل درآمدهای مصوب سال ۹۵ به میزان ۲ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال، طی چهارماهه اول سال جاری مبلغ ۷۱۵ میلیارد ریال وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ (۵۶۱ میلیارد ریال) ۲۷ درصد رشد داشته است.
درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری ۲۷ درصد رشد داشته است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حبیب‌الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در ستاد درآمد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از مجموع کل درآمدهای مصوب سال ۹۵ به میزان ۲ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال، طی چهارماهه اول سال جاری مبلغ ۷۱۵ میلیارد ریال وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ (۵۶۱ میلیارد ریال) ۲۷ درصد رشد داشته است.

وی بیان داشت: طرح پژوهشی به‌منظور شناسایی راهکارهای موثر افزایش درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری طی سال‌های برنامه ششم توسعه که توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تهیه شده به تصویب اعضا ستاد رسید.

وفایی یادآور شد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توجه به راهکارهای وصول درآمد در استان می‌بایست بر پایه مطالعات و پژوهش باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای فعالیت‌ها در راستای توسعه پایدار استان پشتوانه علمی و پژوهشی دارد و پژوهش بنیان توسعه پایدار است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۵۶

29 Dec 2019