۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۲۱۹۷۷
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

راه اندازي بيمارستان مهم ترين اولويت هاي شهرستان کوهرنگ است

امام جمعه کوهرنگ، راه اندازي بيمارستان را از مهم ترين اولويت هاي بخش سلامت در شهرستان کوهرنگ بيان کرد و ضمن تشکر از فعاليت هاي خوب مجموعه بهداشت و درمان استان، خواهان رفع مشکلات اين حوزه در شهرستان کوهرنگ و راه اندازي هر چه زودتر بيمارستان در اين شهرستان شد.
راه اندازي بيمارستان مهم ترين اولويت هاي شهرستان کوهرنگ است
به گزارش جهانبین به نقل از  کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه کوهرنگ، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي، تقوا را مهم ترين و کليدي ترين درس همه اديان الهي دانست و اظهار داشت: به يقين آن چه سبب نجات و رستگاري انسان در دنيا و آخرت مي شود، تقوا و پرهيزگاري است که همه اوليا، انبياء و خوبان الهي در سايه آن به جايگاه هاي رفيع رسيدند.

حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي با اشاره به نعمت هاي خداوند متعال، نعمت زبان و بيان را يکي از اين نعمت ها برشمرد و با تأکيد بر استفاده درست از اين نعمت خدادادي گفت: خداوند براي زبان يک ضمانت قرار داده است که رعايت تقوا، انصاف، امانت داري در کلام است که متاسفانه اين روزها کمتر به آن توجه مي شود.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، اين ماه را يکي از پرفضيلت ترين ماه ها دانست و اظهار داشت: ماه رجب، ماه تربيت و انسان سازي است که بايد از فرصت هاي آن نهايت بهره را ببريم و خود را آماده و مهياي پاسداشت ماه رمضان کنيم.

وي روزه داري در اين ماه را يکي از اعمال پسنديده و مورد سفارش بسيار دانست و تصريح کرد: ماه رجب فرصت بندگي است که بايد از آن براي رشد و تعالي اخلاقي و امور تربيتي بهره جست و با حضور در مراسم هاي معنوي اين ماه خصوصا اعتکاف تيرگي هاي دل را زدود و به سمت روشنايي حرکت کرد.

حجت الاسلام طباطبايي همچنين به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب در ديدار با فرماندهان ارتش و مسؤولان نظام اشاره کرد و با تبيين اين فرمايشات خاطرنشان کرد: بايد پايه هاي نظامي و دفاعي اين انقلاب تقويت شود که لازمه آن، تجهيز همه جانبه در امور و تسليحات نظامي است که بحمدالله ايران در اين زمينه گام هاي اساسي برداشته است.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به هفته سلامت، تامين سلامت جسمي و روحي جامعه را از وظايف نظام و دولتمردان بيان کرد و با اشاره به ابلاغ سياست هاي کلي سلامت از سوي رهبري اظهار داشت: همه مسؤولان بايد در راستاي اين سياست ها حرکت کنند و تا آن جا که مي توانند در جهت سلامت جسمي و رواني جامعه وارد ميدان شوند.

وي راه اندازي بيمارستان را از مهم ترين اولويت هاي بخش سلامت در شهرستان کوهرنگ بيان کرد و ضمن تشکر از فعاليت هاي خوب مجموعه بهداشت و درمان استان، خواهان رفع مشکلات اين حوزه در شهرستان کوهرنگ و راه اندازي هر چه زودتر بيمارستان در اين شهرستان شد.

امام جمعه کوهرنگ در پايان با اشاره به برگزاري همايش فعالان استان از سوي نماينده ولي فقيه در استان در 12 ارديبهشت، اين طرح را در راستاي توسعه همه جانبه استان و رفع مشکلات دانست و گفت: قرار است در قالب اين همايش همه دلسوزان و فعالان استان با هر سليقه و ديدگاهي دور هم جمع شوند و در راستاي همدلي و همزباني و رفع مشکلات کلان استان برنامه ريزي کنند که مي طلبد فعالان شهرستان کوهرنگ هم با برنامه ريزي در اين همايش باشکوه شرکت کنند.
 
انتهاي خبر/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۸:۰۵

16 Feb 2020