۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۴۱۶۱
نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال بختياري:

برخي مي گويند به فلاني راي بدهيد؛ حرفي غلط است/امروز گرايش طاغوتي کشور را تهديد مي کند

حجت الاسلام محمد علي نکونام در مراسم بزرگداشت شهداي گمنام شهر فرادنبه با بيان اين که برخي ها به مردم مي گويند به فلاني راي بدهيد تا مشکلات حل شود، افزود: امروز گرايش به آمريکا و دل بستن به بيگانه بزرگترين خطري است که کشور را تهديد مي کند.
برخي مي گويند به فلاني راي بدهيد؛ حرفي غلط است/امروز گرايش طاغوتي کشور را تهديد مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام محمد علي نکونام در مراسم بزرگداشت شهداي گمنام شهر فرادنبه، اظهار داشت: امروز گرايش به آمريکا و طاغوتي و دل بستن به بيگانه بزرگترين خطري است که کشور را تهديد مي کند.

حجت الاسلام نکونام با تاکيد بر اين که نمي شود به بيگانه دل بست و اميدوار شد تا مشکلات حل شود، افزود: گرايش طاغوتي، دل بستن به گروهک ها و جناح ها با به يقين رسيدن سازگار نيست.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد افزود: عده اي در همين دولت و برخي زمان هاي ديگر به بيگانه دل بستند اما نتيجه آن مشکلات و تحريم بيشتر براي کشور شد.

برخي مي گويند به فلاني راي بدهيد؛ حرفي غلط است

نکونام در ادامه با بيان اين که برخي ها در انتخابات به مردم مي گويند به فلاني راي دهيد تا مشکلات حل شود، افزود: اين حرف غلطي است؛ بايد به تکليف الهي عمل کنيم.

حجت الاسلام نکونام با تاکيد بر عمل کردن مردم جامعه به وصيت نامه شهدا، ادامه داد: شهدا وصيتشان اين است که بزدل و ترسو نباشيم و به صاحب منسبان دنيا دل نبنديم.

وي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در ديدار فرمانده هان ارتش، گفت: عده اي از دشمن مي ترسند اما مردم از آنها نمي ترسند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد با بيان اين که انقلاب اسلامي سراسر نور است و با اشاره به اين که عده اي به انقلاب ظلمت تحميل مي کنند، گفت: مردم هوشيار هستند و با بصيرت فتنه ها را خنثي مي کنند.

برخي از گرايش هاي باطل قصد سست کردن پايه هاي نظام را دارند

نکونام به انتخابات پيشرو شوراها و رياست جمهوري اشاره کرد و گفت: همين الان بوي بعضي فتنه گري ها مي آيد؛ برخي از گرايش هاي باطل چه با هدايت بيرون چه از داخل به اشکال مختلف قصد بر هم ريختن کشور و سست کردن پايه هاي نظام را دارند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اين که غربي ها اعتراف دارند از طريق نظامي نمي توانند در ايران کاري از پيش ببرند، افزود: حتي از نظر اقتصادي هم نااميد شده بودند بماند که عده اي رفتند ضعف از خودشان نشان دادند دشمن اميدوار شد و تحريم ها را بيشتر کرد.

وي ضمن بيان اين که دشمن مي داند از نظر اقتصادي هم نمي تواند کاري انجام دهد، افزود: خودشان مي گويند انقلاب اسلامي را بايد از درون تهي کنيم، مردم را به جان هم بيندازيم، اختلافات دروني را زياد کنيم و مردم را مقابل ولي فقيه قرار دهيم.

نکونام دو قطبي کردن کشور را قدعلم کردن عده اي در مقابل ولي فقيه معنا کرد و گفت: يک حزب يشتر در کشور نداريم آن هم حزب الله است که پرچمش در دست نائب ولي عصر(عج) مقام معظم هبري است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: کساني که مي خواهند پرچم ديگري در مقابل الله بلند کنند قصد دو قطبي کردن کشور را دارند.

وي با تاکيد بر اين که بايد مراقبت کنيم تا کشور دو قطبي نشود، گفت: ۳۸ سال دشمنان انقلاب خواستند کشور را دو قطبي کنند همه پشت ولايت فقيه و در يک مسير ايستاديم فتنه ها خنثي شد.

حجت الاسلام نکونام با بيان اين که هشت سال جنگ تحميلي، ترورها و فتنه ۸۸ هيچ آسيبي به کشور وارد نکرد، گفت: تحريم ها تا به امروز هيچ اثري نداشته و تاثيري هم نخواهد داشت.

وي با اشاره به اين که رمز رستگاري کشور ادامه دادن مسير شهداست، گفت: پيوند و تمسک مردم به دين خدا و ولايت فقيه توطئه هاي دشمنان را خنثي مي کند؛ ان شاءالله در آينده شاهد شکوفايي هر چه بيشتر کشور خواهيم بود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۵:۰۴

27 Dec 2019