۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۳۷۰۳
گردهمايي اصلاح طلبان در بروجن:

از توهين به دولت سابق و ياد کردن از سران فتنه تا حقوق مصرحي که اصلاح طلبان در قانون اساسي دنبال ميکردند!

نماينده شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان چهارمحال و بختياري در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد سران فتنه، گفت: به جز اين فضاي بسته و در کنار دوستان صميمي شکافيه خود را نميتوانيم در جاي ديگري بيان کنيم.
از توهين به دولت سابق و ياد کردن از سران فتنه تا حقوق مصرحي که اصلاح طلبان در قانون اساسي دنبال ميکردند!
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،گردهمايي اصلاح طلبان عصر امروز با حضور جمع اندکي از اصلاح طلبان در حسينيه کاروان بروجن برگزار شد به گونه اي که اکثر صندلي هاي چيده شده در اين حسينيه خالي مانده بود.

محسن منصوري نماينده شوراي اصلاحات بروجن در اين مراسم اظهار داشت: توافق هسته اي چهره ديگري از ما به عنوان ملت بزرگ ايران به دنيا نشان داد.

منصوري ضمن بيان اين که دموکراسي و آرمانهايي که دولت اصلاحات در نظر داشت را نابود کردند، گفت: مسيري که سيد بزرگوارمان( سيد محمد خاتمي) باز کرد متاسفانه مجبوريم دقيقه ۹۵ حرفش را بيان کنيم.

نماينده شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان چهارمحال و بختياري هم در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد سران فتنه گفت: به جز اين فضاي بسته و در کنار دوستان صميمي شکافيه خود را نميتوانيم در جاي ديگري بيان کنيم.

کريمي ادامه داد: آقاي طاهر زاده اگر در بند است ولي يک ارتباط دوست داشتني با جامعه خودش برقرار کرده و اين روح اميد را در دل تک تک اصلاح طلبان تقويت ميکند.

وي گفت: پيام طاهر زاده اين است" که من در شرايطي نيستم که بتوانم آزادانه بيان و عمل داشته باشم ولي عليرغم نارضايتي که از دولت فعلي وجود دارد و شايد به بيش از نيمي از خواسته هايمان نتوانستيم توسط اين دولت مردان برسيم ولي حمايت و پايداري شما ميتواند اين اميد را درجامعه تقويت کند و دولت را به سمت و سويي ببرد که بتواند اهداف عالي خودش را تحقق ببخشد".

کريمي ادامه داد: اتفاقي که در مذاکرات هسته اي رخ داده است همان شعار آقاي خاتمي است که گفتگو منشا حل خيلي از مشکلات در دنياي فعلي است.

مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد چهارمحال وبختياري در دوران اصلاحات با اشاره به حضور احمدي نژاد در يادواره شهداي روستاي چليچه چهارمحال و بختياري گفت: دولت سابق در هشت سال گذشته حقارت و بدبختي را براي کشور به ارمغان آورد و غارتگري را در جامعه ما تبديل به فرهنگ کرد.

کريمي در ادامه توهين و تهمت هاي خود به دولت سابق گفت: اعتياد، فقر اقتصادي و فساد اخلاقي در هشت سال گذشته به مراتب افزايش يافته بود.

وي بيان کرد: اگر حمايت متمرکز پيشکوستان اصلاح طلب نبود روحاني در انتخابات پيروز نميشد هر چند وي اين حمايت اصلاح طلبانه اي که در دوره انتخابات رخ داد را انکار ميکند.

نماينده شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان چهارمحال و بختياري ادامه داد: ما به دنبال گزينه شفاف تر و با ادبيات اصلاح طلبي قويتري بوديم ولي همه چيز را مثبت نميشود نگاه کرد به صورت نسبي اگر بنگريم باز هم موفقيت بزرگي بود.

کريمي گفت: چهار حوزه انتخابي ما در استان به خاطر هم اندیشي بيشتر دوستان اصلاح طلب چهار شوراي انتخابات تشکيل داده است شوراي انتخابي استان هم از بين اعضاي شوراي شهرستانها انتخاب شده و پنج تشکل بحث انتخابات را مديريت ميکنند.

دکتر امين سخنران ويژه اين برنامه نيز در اين مراسم اظهار داشت: هر شعاري براي اين که عملياتي شود نياز به گفتمان سازي دارد؛ گفتمان سازي براي همدلي و هم زباني لازم است.

وي با بيان اين که اصلاح طلبان اهل نزاع و درگيري نيستند، گفت: در سال ۸۸(فتنه ۸۸) اصلاح طلبان حقوق مصرحي که در قانون اساسي وجود دارد را دنبال ميکردند.

امين گفت: يکي از بخش هايي که در سال ۸۸ ضعف داشت و نتوانست زمينه همدلي را در ميان ملت حفظ کند رسانه ملي بود زيرا به ميل برخي مديران وقت سازمان فعاليت ميکرد.

وي ضمن اشاره به قصورهاي اصلاحات ادامه داد: اصلاحات يک جريان ريشه دار و تاريخي در کشور ماست؛ مهمترين اصل اصلاحات متکي بودن به تحول و بي جهت دلواپس نبودن است.

اميني گفت: نقش محوري سيد محمد خاتمي را کسي نميتواند در اين کشور ناديده بگيرد به خاطر اين که وي در يک مقطعي خاص و يک ضرورت تاريخي وارد ميدان شد و يک گفتماني را علني کرد.

گفته مي شود در اين مراسم مدیرکل تعاون روستایی استان، مدير کل بنياد مسکن، مدير کل بيمه سلامت، و شهردار گندمان حضور داشتند.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۱:۴۰

30 Dec 2019