۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۰۸۷۷
مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن خبر داد

4 ميليارد و 180 ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در بروجن پرداخت شد

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن از پرداخت 4 ميليارد و 180 ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان خبر داد.
4 ميليارد و 180 ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در بروجن پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار لهراسب همايوني در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: ۴ ميليارد و ۱۸۰ ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي از ابتداي سال جاري به ۴۱ نفر در شهرستان بروجن پرداخت شده است.

همايوني از آموزش ۱۵۰ نفر در عرصه هاي مختلف اقتصاد مقاومتي خبر داد و گفت: ۳۰ نفر در عرصه هاي صنايع دستي (سرمه دوزي، البسه محلي، گليم بافي، قالي بافي و...) مشغول به کار شده اند.

وي با بيان اينکه از ابتداي سال جاري دو کارگاه پرورش قارچ، زنبور عسل و سه کارگاه ترشيجات و سرکه سيب در بروجن راه اندازي شده است، گفت: پرورش بلدرچين، بوقلمون، فرآوري لبنيات، و شترمرغ از ديگر طرح هاي اقتصاد مقاومتي است که در اين مدت مورد بهره برداري قرار گرفته است.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن با اشاره به اين که اقتصاد مقاومتي کمک به ايجاد اشتغال و محروميت‎زدايي مي‎کند، تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي باعث مي شود تا توطئه اقتصادي و فشارهاي دشمنان با شکست مواجه شود و نظام و انقلاب اسلامي بر توطئه ها پيروز شود.

همايوني با بيان اين که اقتصاد مقاومتي موجب خود کفايي و بي نياز شدن کشور از دنياي غرب مي شود، گفت: فعالان اقتصاد و توليد مي توانند در عرصه هاي مختلف اقتصاد مقاومتي وارد ميدان کار و تلاش شوند.

وي افزود: اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي مي تواند زيربناي اقتصادي کشور را تقويت کند و نظام را به سمت رسيدن به اهداف عالي حرکت دهد.

همايوني اضافه کرد: ايجاد کارآفريني و اشتغالزايي در عرصه هاي مختلف اقتصاد مقاومتي نقش بسزايي در تقويت اقتصاد کشور ايفا مي کند.

انتهاي پيام1026ج /540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۵:۱۹

28 Dec 2019