۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۲۷۶۷
رئيس کميته امداد شهرستان بن مطرح کرد:

پرداخت بيش از 3.5 ميليارد ريال براي خانواده هاي نيازمند و مددجويان شهرستان بن

رئيس کميته امداد شهرستان بن گفت:اين کمک هزينه ها براي تامين معيشت خانوار تحت حمايت کميته امدادشهرستان بن،امور درماني ،فرهنگي ،کمک به ايتام و نيازمندان و بيمه اجتماعي مددجويان اعطا شده است.
پرداخت بيش از 3.5 ميليارد ريال براي خانواده هاي نيازمند و مددجويان شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز ؛ ابراهيم بهداروند رئيس کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: فقر از مهمترين مسائل و دردهاي جوامع بشري است و قسمت بزرگي از تلاش­هاي انسان و جوامع و مكتب­ها در مبارزه با اين مشكل خلاصهميشود، عليرغم پيشرفت­هايي كه در بيشتر شئون نصيب انسان گشته، هنوز آمار افراد فقير و تنگدست كه در تأمين معاش خود درماندهاند بالاست و سيستمهاي اقتصادي حاكم بر كشورها در حل اين مشكل سخت درماندهاند.
 
وي رسالت اين نهاد را خدمت به خانواده هاي نيازمند، بي سرپرست، ازکارافتاده و بيماران عنوان کرد و گفت: کميته امداد شهرستان بن در 9 ماه ابتداي سال بالغ بر  3.5 ميليارد ريال به خانواده هاي نيازمند خدمت رساني کرده است.
 
بهداروند با اشاره به پرداخت 3.5ميليارد ريال براي تامين معيشت  خانوار تحت حمايت کميته  امدادشهرستان بن، اظهار کرد: اين خدمات در امور درماني ،فرهنگي ،کمک به ايتام و نيازمندان و بيمه اجتماعي مددجويان اعطا شده است.
 
وي خاطرنشان کرد: در شهرستان بن در 9 ماه ابتداي سال مبلغ 74.000.000ريال  بابت هزينه درمان به خانواده هاي تحت حمايت پرداخت شده است.
 
بهداروند افزود : هم اکنون تعداد 131 نفر دانش آموز و تعداد 22 دانشجو از کمک هزينه هاي فرهنگي کميته امداد بهره مند هستند که جهت کمک هزينه تحصيلي اين افراد  مبلغ 170.140.000 ريال  در نه ماهه نخست سال جاري پرداخت شده است.
 
وي با تأکيد بر اينکه يکي از راه‌هاي رسيدن به عزت و آسايش دنيا و آرامش عقبي، حمايت مادي و معنوي از بي‌پناهان و نيازمندان است، ادامه داد: طرح اکرام ايتام و محسنين با مساعدت حاميان و خيران براي ارتقاء معيشت و تکريم ايتام گام بر مي‌دارد و در طول فعاليت اين طرح با استقبال بي‌نظير مردم خير و نيکوکار مواجه بوده و اقدامات اساسي براي رفع نيازهاي خانواده‌هاي ايتام از جمله مسکن، تحصيل، ازدواج و درمان انجام شده است.
 
رئيس کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بن  با اشاره به اينکه جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در قالب طرح‌هاي اکرام ايتام به نفع نيازمندان کميته امداد صورت مي‌گيرد، افزود: خوشبختانه در ۹ ماهه سال‌جاري، مردم همکاري مطلوبي با اين اداره در اجرا و جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي داشته‌اند، به طوريکه ميزان جذب کمک هاي نقدي درقالب طرح اکرام ايتام  مشارکت هاي مردمي مبلغ 1.952.629.000 ريال بوده است.
بهداروند خاطرنشان کرد: در سال جاري 720 حامي از 89  يتيم در اين شهرستان حمايت مي کنند.
وي در پايان افزود: امسال براي بيمه اجتماعي مددجويان تحت حمايت مبلغ 1.448.984.000 ريال هزينه شده است.
انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۱:۵۰

1 Jan 2020