۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۳۳۳۷۸
معاون سياسي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور در بروجن:

برخي ها خيلي زود فتنه 88 را فراموش کردند/ اگرحيا داريد توبه کنيد

معاون سياسي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور با بيان اين که برخي ها خيلي زود اتفاقات سال 88 را فراموش کردند، تصريح کرد: فتنه گران اگر حيايي در مقابل خانواده شهدا دارند توبه و عذر خواهي کنند.
برخي ها خيلي زود فتنه 88 را فراموش کردند/ اگرحيا داريد توبه کنيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، نشست بصيرت فاطمي حماسه انقلابي با موضوع تحليل و بررسي مسائل روز و راه هاي تقويت روحيه انقلابي در مصلي نماز جمعه بروجن برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالقاسم عليزاده در اين مراسم با بيان اين که مردم جامعه نامحرم نيستند و بايد در جريان مسائل سياسي کشور قرار بگيرند، گفت: يکي از راه هاي پيشرفت و اقتدار آگاهي به زمان و بصيرت است.

برخي ها خيلي زود فتنه ۸۸ را فراموش کردند

عليزاده با اشاره به طرح آشتي ملي و مطرح کردن اين سوال که چه کسي به انقلاب، رهبري و مردم پشت کرده است، گفت: ملت ايران با کسي قهر نکرده اند که حالا بخواهند آشتي کنند.

حجت الاسلام عليزداه با بيان اين که کساني که آشتي ملي را ضروري مي دانند خيلي زود اتفاقات سال ۸۸ را فراموش کردند، تصريح کرد: فتنه گران اگر با صداقت توبه کنند مردم نجيب ايران همچون گذشته آنها را خواهند پذيرفت.

اگرحيا داريد توبه کنيد

حجت الاسلام عليزاده در خطاب به فتنه گران گفت: اگر نسبت به مصالح و منافع ملي، آرمان هاي امام (ره) و رهبري دغدغه داريد اگر حيايي در مقابل خانواده شهدا داريد توبه و عذرخواهي کنيد.

وی اضافه کرد: يکي از اربابان جرايد مصر اخيرا نوشته است ۳۰ سال پيش ايران و مصر در يک سطح بودند اما مصر به کمک هاي بلاعوض آمريکا دلخوش کرد و الان براي تهيه يک قرص نان درمانده است.

عليزاده گفت: اين شخصيت عرب ضدايراني مي نويسد: ايران عليرغم هشت سال جنگ، ترورها و مشکلات راه مقاومت را انتخاب کرد و الان به جايي رسيده که در علوم استراتژ يک و دانش هسته اي جزء هشت کشور دنياست.

معاون سياسي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه ادامه داد: همين شخصيت عرب ايران را در علوم نظامي و سيستم موشکي جز برترين کشورهاي دنيا معرفي مي کند.

مسئولين گزارش دهند در زمينه اقتصاد مقاومتي چه کرده اند؟

حجت الاسلام عليزاده با اشاره به اين که يک ماه تا پايان سال بيشتر باقي نمانده، گفت: مسئولين به مردم گزارش دهند امسال در زمينه اقتصاد مقاومتي چه کرده اند.

وي با اشاره به بحران اخير استان خوزستان، گفت: زماني که مديريت ها انقلابي، بسيجي و جهادي نباشد کارها در سطح شعار و وعده باقي مي ماند.

عليزاده با بيان اين که مسائل امت اسلام بي ربط با امنيت کشور ما نيست، گفت: اگر مدافعان حرم در کشورهاي سوريه و عراق نمي جنگيدند امروز بايد در کوچه هاي شهر با تروريست ها مقابله مي کرديم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۳:۳۳

28 Dec 2019