۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۳۱۸۵۷
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار:

پايان آذر ماه آخرين مهلت ارسال آثار به دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري(کي يار)

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از تمديد يکماهه مهلت ارسال آثار به دبير خانه جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري(کي يار) خبر داد.
پايان آذر ماه آخرين مهلت ارسال آثار به دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري(کي يار)
به گزارش جهانبین نیوز، سيد يدالله حسيني در گفتگو با کيار بيدار از تمديد مهلت ارسال آثار به دبيرخانه دومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري خبر داد و افزود: با شروع فراخوان ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره هنرمندان عکاس آثار خود را در زمينه موضوعات مشخص شده ارسال نمودند که تا پايان آبان ماه بيش از ۴۵۰اثر فاخر به دبير خانه جشنواره رسيد.

وي در ادامه تبيين کرد: با توجه به استقبال بسيار مناسب هنرمندان از اين جشنواره و فراهم شدن فرصت براي دريافت آثار ديگر هنرمندان مهلت ارسال آثار از پايان آبانماه به مدت يکماه تمديد شد و پايان آذر ماه آخرين مهلت دريافت آثار هنرمندان عکاس اعلام مي شود.

حسيني افزود: فراخوان دومين جشنواره عکاسي چهارمحال و بختياري با عنوان کي يار در موضوعات جاذبه هاي طبيعي و تاريخي استان چهارمحال و بختياري، مشاغل سنتي با رويکرد اقتصاد مقاومتي، آداب و رسوم محلي و آزاد منتشر شد که تا پايان آذر ماه دبير خانه جشنواره آماده دريافت آثار هنرمندان است.

وي در ادامه بيان داشت: هنرمندان جهت ارسال آثار خود به دبير خانه جشنواره مي توانند به دبير خانه جشنواره به آدرس شلمزار، خيابان آزادي، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار مراجعه نمايند يا اينکه از طريق پست الکترونيک chbahk.aks@gmail.com نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمايند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار وبگاه chbaks.tebyan.net، کانال تلگرامي chbaks@ و شماره تماس هاي ۳-۰۳۸۳۲۶۲۴۲۳۲ را جهت کسب اطلاعات هنرمندان از اخبار جشنواره و تغييرات احتمالي اعلام کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۲:۰۶

29 Dec 2019