۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۶۳۲۹
در همايش شيرخوارگان حسيني مطرح شد

بهترين تربيت براي فرزندان‌مان تربيت ديني است

استاد حوزه و دانشگاه در شهرکرد گفت: امروز پدرها و مادرها لازم است فرزندان خود را تربيت ديني کنند و به جامعه تحويل دهند.
بهترين تربيت براي فرزندان‌مان تربيت ديني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي بخشيان استاد حوزه و دانشگاه در همايش شيرخوارگان حسيني با اشاره به اينکه ما براي تربيت ديني تفسير تربيتي داريم اذعان داشت: ما بايد حداقل هاي ديني را براي تربيت فرزندمان انجام دهيم.

وي با بيان اينکه سواد تربيتي اولين لازمه براي يک پدر و مادر است تصريح کرد: اولين کاري که يک پدر و مادر براي فرزند خود انجام مي دهد تربيت صحيح و ديني است.

بخشيان بيان داشت: مهارت هايي که در امر تربيت فرزند بايد انجام دهيم نياز به آموزش دارد.

وي با اذعان بر اينکه تربيت هاي امروز ما خيلي سليقه اي است عنوان کرد: همه ما لازم است که مهارت هاي فرزند پروري را طي کنيم.

بخشيان افزود: برخي از فرزندان ما خوب تربيت نمي شوند و آن به خاطر نداشتن مهارت هاي فرزند پروري است که يک پدر و مادر بايد آموزش لازم را ديده باشند.

وي با بيان اينکه کارگاه هاي مختلف مهارت تربيت فرزند در حال برگزاري است خاطر نشان کرد: برخي از مادرها و پدرها نمي دانند که نياز فرزندشان چيست که با شرکت در اين کارگاه ها به بسياري از نکات مهم دست پيدا خواهند کرد.

بخشيان يادآور شد: امروز بسياري از خانواده ها متاسفانه دچار غفلت شده اند که اين امر بر روي آينده فرزندانشان تاثير منفي خواهد گذاشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۵:۰۷

1 Feb 2020