۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۲۳۷۵۶
فرماندار شهرستان سامان:

رابط از ادارات سطح شهرستان به مرکز بهداشت معرفي شدند

فرماندار شهرستان سامان از راه اندازي تيم توسعه امنيت غذايي در محل درمانگاه شماره 2 شهرستان سامان خبر داد و گفت: وظيفه اصلي اين تيم، تأمين بهداشت و مراقبت از سلامت مردم ،امنيت غذايي و نظارت بر نحوه تهيه و توزيع اين مواد است.
رابط از ادارات سطح شهرستان به مرکز بهداشت معرفي شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، سعيد صالحي، در جلسه کارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي گفت: براي ارتقاي سلامت و بهبود کيفيت زندگي افراد بايد همکاري‌ها و هماهنگي‌ها گسترش يابد، چنانچه تضمين سلامت و امنيت غذايي جامعه در گروي اجراي دقيق مصوبات اين کارگروه است.

وي از راه اندازي تيم توسعه امنيت غذايي در محل درمانگاه شماره ۲ شهرستان سامان خبر داد و افزود: وظيفه اصلي اين تيم، تأمين بهداشت و مراقبت از سلامت مردم ،امنيت غذايي و نظارت بر نحوه تهيه و توزيع اين مواد است.

صالحي اردلي خاطرنشان کرد: در اين راستا، ۱۷ رابط از کليه ادارات سطح شهرستان به مرکز بهداشت معرفي شدند که در اسرع وقت براي اين رابطان کلاس­هاي آموزشي برگزار مي­شود

وي با اشاره به توريستي و گردشگري بودن شهرستان سامان، اظهارکرد: اهميت کليه دستگاه‌ها به وضعيت بهداشت محيط، مديريت صحيح پسماندهاي شهري و روستايي، بازديد منسجم از دفن زباله ضروري است.

فرماندار شهرستان سامان تاکيد کرد: مرکز بهداشت و درمان با هماهنگي مقامات قضايي در بازديد از مراکز عرضه مواد غذايي اقدام به جمع آوري دست فروشي­هاي غير بهداشتي نمايد.

وي در راستاي تامين بهداشت و سلامت مردم از شروع احداث ۱۰۰ سرويس بهداشتي در ضلع شمالي پل زمانخان خبر داد و افزود: اعتبار اين طرح بالغ بر ۷۰۰ ميليون تومان است.

صالحي از اجراي طرح برداشت آب شهرستان از بالاترين نقطه که دريچه سد است به عنوان برنامه دراز مدت در راستاي تامين آب با کيفيت خبر داد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۵:۳۷

5 Jan 2020