۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۳۰۰۲۸
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد

لزوم ترويج فرهنگ و ادبيات ايراني - اسلامي براي نسل جوان

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري گفت: ترويج فرهنگ و ادبيات ايراني و اسلامي در مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان مهم و ضروري است.
لزوم ترويج فرهنگ و ادبيات ايراني - اسلامي براي نسل جوان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فرزاد رحيمي مديرکل کانون با تاکيد بر فعاليتهاي ديني در ميان کودکان و نوجوانان اظهار کرد: ترويج فرهنگ و ادبيات ايراني و اسلامي يکي از اقدامات مهم و ضروري در کانون پرورش فکري کودکان بوده و لازم است نسل آينده جامعه از سنين کودکي با اين فرهنگ غني آشنا شوند.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري عنوان کرد: اجراي همايش‌ها، جشنواره‌ها، سوگواره‌ها، نشست‌هاي ادبي و ...از برنامه‌هاي مهم در راستاي اهتمام و پاسداشت ادبيات و تمدن ملي و مذهبي است و مناسبت‌هاي مختلف فرصتي مناسب براي پرداختن به اين‌گونه برنامه‌ها است.

وي از اجراي جشن‌هاي مختلف در راستاي ارتقاء فرهنگ ديني و معنوي در بين قشر کودک خبر داد و تصريح کرد: برگزاري جشني با عنوان "نگين هشتم" در مرکز فرهنگي و هنري شهر فرخ‌شهر همزمان با دهه مبارک کرامت با حضور بيش از 80 نفر از اعضاي کانون پرورش فکري کودکان يکي از برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي در زمينه اشاعه فرهنگ ايراني و اسلامي در بين کودکان و نوجوانان اين استان بود.

رحيمي با اشاره به اجراي برنامه‌هاي متنوع از جمله، سرودخواني، شعرخواني، دف‌نوازي و... در برنامه‌هاي ملي و مذهبي بيان داشت: جشن‌هاي دهه کرامت در مراکز فرهنگي و هنري کانون در راستاي ترويج فرهنگ رضوي برگزار شد.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: کارگاه‌هاي نوشتن خلاق، شعرسرايي و داستان‌نويسي در راستاي پويايي و اثربخشي فعاليتهاي کانون انجام مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۴۴:۱۹

28 Mar 2020