۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۷۳۷۴
خطيب نماز جمعه بروجن؛

نفت را ارزان‌تر از دوغ صادر مي‌کنيم/انتخابات پمپاژ کردن خون سالم در کالبد نظام جمهوري اسلامي است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: امروز ما تکيه بر صادرات نفت و خام‌فروشي داريم که سرمايه نسل آينده است؛ به قيمت حدود هر بشکه‌اي 30 دلار يعني ليتري حدود 500 تومان که از دوغ هم ارزان‌تر است؛ اما نفت را صادر مي‌کنيم و مي‌گوييم مي‌خواهيم بازار خود را در دنيا حفظ کنيم.
نفت را ارزان‌تر از دوغ صادر مي‌کنيم/انتخابات پمپاژ کردن خون سالم در کالبد نظام جمهوري اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به نزديک بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، اظهار داشت: انتخابات در هر دوره و زماني به خصوص در زمان فعلي ما که آبروي نظام مقدس جمهوري اسلامي است اهميت دارد.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با اشاره به اينکه امروز چشم اميد خط حزب‌الله به حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه است، گفت: امروز استکبار جهاني با حضور باشکوه مردم در هفتم اسفندماه بار ديگر نااميد مي‌شود.

وي با بيان اينکه انتخابات در ظاهر واگذاري امر مملکت به مدت چهار سال به گروهي از افراد است، تصريح کرد: در واقع مقام معظم رهبري فرمودند "اگر انتخابات شايسته‌اي صورت نگيرد گاهي اوقات مملکت ۵۰ سال به عقب بازمي‌گردد" لذا آينده و رشد و تعالي نظام در گرو انتخابات سالم است.

سعادت‌فر انتخابات را به منزله پمپاژ کردن خون سالم در کالبد جوان انقلاب اسلامي دانست و بیان داشت: مراقب باشيم خون‌هاي سالمي از جنس خون شهدا در کالبد نظام جمهوري اسلامي دميده شود.

وی با تاکيد بر اين که يک نماينده بايد التزام عملي نه شعاري به ولايت‌فقيه داشته باشد، گفت: مقام معظم رهبري مي‌فرمايند "جريان نفوذ در مملکت جدي است؛ جريان نفوذ همچون موريانه ستون‌هاي انقلاب را مي‌جود" اما عده‌اي در مقابل مي‌گويند با اين بهانه‌ها نمي‌شود جامعه را از خدمات عده‌اي افراد بي‌بهره گذاشت؛ اينها نشان دهنده آن است که حرف ولايت را در مقام عمل رعايت نمي‌کنند.

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که مجلس شوراي اسلامي جاي قانون‌گذاري و نه کار اجرايي است، تصريح کرد: آن نامزد مجلسي که وعده براي کار اجرايي مي‌دهد با اولين وظيفه نمايندگي که قانون‌گذاري است آشنايي ندارد.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با تاکيد بر اين که در انتخابات هفتم اسفندماه به کساني راي بدهيد که فقط بدهکار به نظام مقدس جمهوري اسلامي، خون شهدا و حريم ولايت باشند، گفت: نماينده بايد کسي باشد که از اعماق وجودش کينه و نفرت در مقابل استکبار جهاني داشته داشته باشد.

خطيب نماز جمعه بروجن در ادامه با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در زمينه فرهنگ، افزود: يک نماينده بايد باور داشته باشد که راه برون رفت مشکلات اقتصادي ما تکيه کردن به توان داخلي کشور است.

وي با اشاره به تحليل برخي افراد که اعلام مي‌دارند اگر مشکل ما با دنيا حل نشود آب خوردن هم نداريم، گفت: ملتي که دنيا را متحير کرده است اگر مشکل تحریمش حل نشود توان تامين آب خوردن ندارد! اين افراد بايد مراقبت شود که وارد مجلس نشوند.

سعادت‌فر با بيان اين که عمده مشکلات اقتصادي ما به واسطه ضعف در مديريت‌هاي اقتصادي است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري گلايه داشتند چرا مملکت ما بايد واردات ميوه، رب گوجه، کالاهي تزئيني و زينتي که خودمان سازنده آن هستيم داشته باشد.

وي با اشاره به اين که از حدود پنج و نيم ميليارد دلار واردات کشور ما حدود چهار نيم ميليارد دلارش توان داخلي ماست که مي توانيم خودمان تامين کنيم، تصريح کرد: ۷۰ درصد ظرفيت صنعت ما خوابيده است اگر اين رونق بگيرد با اصلاح نظام بانکي و مالياتي يک و نيم ميليون اشتغال سرمايه‌گذاري شده در اين کشور است.

سعادت‌فر گفت: امروز ما تکيه بر صادرات نفت و خام‌فروشي داريم که سرمايه نسل آينده است؛ به قيمت حدود هر بشکه‌اي ۳۰ دلار يعني ليتري حدود ۵۰۰ تومان که از دوغ هم ارزان‌تر است؛ اما نفت را صادر مي‌کنيم و مي‌گوييم مي‌خواهيم بازار خود را در دنيا حفظ کنيم.

وي با تاکيد بر اينکه دانش هسته‌اي در پيشرفت نظام ما تاثير بسيار زيادي دارد، گفت: يک کيلو گرم اورانيوم غني‌سازي شده ۵ درصد ۱۳۰ ميليون تومان در بازار فعلي قيمت دارد.

سعادت‌فر ضمن بيان اين که اگر امروز دلاورمردان ايران در بيرون از مرزها مجاهدت نمي‌کردند دشمن در درون خاک ما بود، تصريح کرد: امروز هزينه‌اي را که ما پرداخت مي‌کنيم براي امنيت است؛ امنيت بستر توسعه و پيشرفت است.

وي با اشاره به اين که امروز شهيد قلي‌زاده‌ها براي ملت ما باعث افتخار هستند، افزود: مردم غيور، مومن و متعهد شهرستان بروجن با تشييع با شکوه شهيد قلي‌زاده يکبار ديگر به دنيا اعلام کردند که ما پاي آرمان‌هاي نظام مقدس خود ايستاده‌ايم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۶:۵۲

31 Dec 2019